خبرگزاری کار ایران

منطقه آزاد اروند میزبان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۰۹

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از میزبانی آئین پایانی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» با محوریت مقاومت، استکبارستیزی، دفاع مقدس و غزه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی در توضیح برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه«رسام»، اظهار داشت: پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام با موضوع دفاع مقدس، مقاومت طوفان الاقصی و در غالب فیلم کوتاه ،داستانی،۱۸۰ ثانیه ای، نماهنگ، کلیپ و… در تاریخ ۷ و ۸ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند با حضور فیلم سازان ، اصحاب رسانه ومسولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی، خاطرنشان کرد: در این رویداد که به مدت دو روز برگزار خواهد شد؛ علاوه بر اکران فیلم های راه یافته به بخش پایانی، فیلم «دست های ناپیدا» ساخته«انسیه شاه حسینی» هنرمند برجسته کشور و با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم به نمایش درخواهد آمد و در پایان نیز جلسه نقد فیلم برگزار خواهد شد.

علی زارعی، تصریح کرد: تعداد ۸ نفر از بازیگران «دست های ناپیدا»  از هنرمندان منطقه آزاد اروند هستند که در این جشنواره مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نقش پراهمیت حمایت از مباحث فرهنگی در توسعه منطقه، اذعان داشت: جشنواره فیلم کوتاه رسام در توسعه و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس نقش اثرگذاری دارد و بی تردید و با توجه به رشادت ها و مقاومت هایی که طی ۸ سال جنگ در شهرستان آبادان و خرمشهر شاهد بودیم، برگزاری این جشنواره در منطقه آزاد اروند از جایگاه مهم و ارزشمندی برخوردار است.

شایان ذکر است در این جشنواره بین‌المللی ۷۶۰ اثر از ایران و کشور‌های مختلف جهان به دبیرخانه ارسال شده است و ۱۱ برگزیده این رویداد بین‌المللی، جوایز و تندیس ویژه جشنواره را دریافت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز