خبرگزاری کار ایران

بررسی امکان مشارکت عمرانی و توسعه ای سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۱۶۴

سردار عباس اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به همراه هیئتی برای بررسی زمینه همکاری های مشترک عمرانی و توسعه ای منطقه آزاد اروند، در این منطقه حاضر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ مدیرعامل این سازمان در این دیدار ضمن معرفی و تشریح پتانسیل‌های بالقوه منطقه از پروژه توسعه زیرساخت‌های دیری‌فارم برای احداث مرکز تجاری _ اداری با قابلیت عملکردی شهر فرودگاهی سطح۲ و شهر جدید اوپاتان به عنوان یک شهر مدرن مسکونی، تفریحی و تجاری که می‌توانند عامل محرک توسعه و پیشرفت منطقه باشند به عنوان ۲ ابر پروژه در این منطقه یاد کرد و به تشریح آنها پرداخت.

علی زارعی با معرفی کامل پروژه‌ها، به اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای مشارکت در اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: این ۲ پروژه قرار است در قالب برنامه‌های سال آینده سازمان اجرایی شوند و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در قالب توسعه دهنده یا سرمایه‌گذار باعث تسریع اجرای برنامه‌ها و بهره برداری از آنها خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین چند پروژه زیربنایی در حوزه‌های امور زیربنایی تجارت، صنعت و لجستیک را به این هیئت معرفی کرد.

این هیئت نیز به منظور آشنایی بیشتر از پروژه ها و زیرساخت ها منطقه آزاد اروند به صورت میدانی بازدید کردند و مقرر شد بعد از بررسی‌های فنی برای ادامه همکاری‌ها تصمیم گیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز