خبرگزاری کار ایران

اقدامات فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۴۷

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی) برنامه های متنوعی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و مینوشهر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است، در خصوص برگزاری مراسمات بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب همراه با غرفه های فرهنگی و صنایع دستی با مشارکت شهرداری، سازمان تبلیغات، ناحیه مقاومت شهرستان خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند طی دو روز بیستم و بیست و یکم بهمن ماه در محل جنب پل شهید جهان آرای این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شب بیست و یکم مراسم باشکوه دیگری نیز با مشارکت پالایشگاه آبادان و ناحیه مقاومت جنب سینما نفت این شهرستان با اجرای نورافشانی با برد بلند برگزار می شود.

قانعیان پور تصریح کرد: شامگاه پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۵ نقطه از شهرستان های آبادان، خرمشهر و مینوشهر نورافشانی توسط پایگاه های مقاومت بسیج انجام خواهد گرفت.

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از حمایت حداکثری این سازمان از برنامه های فرهنگی تهیه شده در این ایام خبر داد و گفت: شب بیست و یکم کاروان بزرگ شادی بصورت خودرویی در دوشهرستان به حرکت درخواهند آمد و ویژه برنامه پرشوری را خواهند داشت.

حسین قانعیان پور، اظهار داشت: کمک به اجرای برنامه ها و ایستگاه های صلواتی که در محلات برگزار می شود نیز در دستور کار این مدیریت قرار دارد که امیدواریم با حمایت های در نظر گرفته شده در چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ایران شاهد برپایی رویدادهای خوبی در سطح منطقه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز