خبرگزاری کار ایران

تقدیر از برگزیدگان مدهامتان و افتتاح طرح محله های قرآنی در منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۹۱

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح طرح محله های قرانی با رویکرد مسجد پایگاه قرآنی و تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور اظهار داشت: این مراسم با حضور حجت السلام والمسلین فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر محمدیان مشاور رئیس و رئیس دبیرخانه شورای سیاست گزاری ستاد کانون های مساجد کشور و حجت السلام و المسلین سمیری مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان، برگزار شد.

وی ضمن بیان اینکه طرح محله های قرآنی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با رویکرد مسجد پایگاه قرآن انجام شده است؛ گفت: این طرح به صورت جلسات هفتگی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری با کمک روحانی و هیئت امنای مسجد برگزار می شود که برگزیدگان مسابقات قرآن کریم مدهامتان به عنوان قاریان این جلسات قرآن حضور خواهند داشت.

قانعیان پور خاطرنشان کرد: طرح مذکور به صورت هفتگی در یک مسجد برگزار و بچه های مسجد هر روز با یکدیگر به یک مسجد می روند و ضمن برگزاری جلسه قرآن با کمک یکدیگر مسابقات و برنامه های قرآنی اجرا می‌کنند و طبق سطح بندی و کیفیت برگزاری طرح، علاوه بر اجر معنوی از خدمات ویژه نیز بهره مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز