خبرگزاری کار ایران

تقدیر از 4 راننده نمونه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۸۱

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش اخلاق مداری رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش را عاملی مهم ترین در حفظ انظباط شهری و میزبانی شایسته از گردشگران عنوان و از 4 راننده این حوزه تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور در این مراسم که 14 آذر در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، با اشاره به نقش مهم رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی کیش در توسعه صنعت گردشگری منطقه گفت: از آن جا که نخستین برخورد گردشگران در بدو ورود به کیش با رانندگان تاکسی است باید رفتار مناسب آن ها بیانگر فرهنگ خوب شهروندی در جزیره باشد تا خاطره ای ماندگار در ذهن گردشگران ثبت شود.

نظرپور با تاکید بر این موضوع که رانندگان نمونه نقش مهمی در ارتقاء کیفی خدمات حمل و نقل و تکریم گردشگران و ساکنان کیش دارند افزود: رانندگان نمونه به عنوان پیشکسوتان حوزه حمل و نقل می توانند با هم افزایی و بیان تجارب ارزشمند خود به دیگران به ویژه جوانان در بهبود خدمات حمل و نقل نقش مهمی را ایفا کنند.

میثم سام بند نیز در این نشست با تقدیر از زحمات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش گفت: نقش رانندگان در ارائه خدمات مناسب به گردشگران و ساکنان کیش در راستای رضایتمندی آن ها امری مهم به شمار می رود.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش مهم ترین مشخصه لازم برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل کیش را قانونمداری عنوان کرد و افزود: نتایج مانیتورینگ عملکرد رانندگان در یک ماه، اعلام نظر آژانس های مربوطه، حسن رفتار با مسافران و عدم ثبت شکایت به نام راننده در سامانه 141 ، رانندگی قانونمند و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از شاخصه های معمی است که در انتخاب و معرفی رانندگان نمونه مورد توجه قرار می گیرد.

گفتنی است، از این پس هر ماه از 2 راننده تاکسی سفید، یک راننده تاکسی زرد خطی و یک راننده مینی بوس به عنوان رانندگان نمونه حمل و نقل عمومی کیش تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز