خبرگزاری کار ایران

پایان مهلت شماره گذاری موتورهای شارژی در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۱۸

سرپرست مدیریت حمل و نقل کیش گفت: تردد موتورهای شارژی فاقد پلاک در جزیره کیش ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، میثم سام بند با تاکید بر اینکه براساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد باید از تردد هر گونه وسیله نقلیه موتوری بدون پلاک جلوگیری شود؛ تصریح کرد: قانونگذار تمامی موارد را به خوبی پیش بینی کرده و موتورهای شارژی نیز از این قانون مستثنی نیستند.

سرپرست مدیریت حمل و نقل کیش با اشاره به پایان مهلت شماره گذاری موتورهای شارژی در۳۰ آبان ۱۴۰۲ افزود: براساس مصوبه شورای ترافیک از ابتدای آذر ماه شماره گذاری پایان یافته و ساماندهی موتورهای شارژی توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش و پلیس راهور در قالب های مختلف تعریف و اجرایی می شود تا شاهد کاهش آسیب‌ها و مشکلات در این حوزه باشیم.

وی بر لزوم و اهمیت ساماندهی موتورهای شارژی در کیش تاکید و آن را یکی از مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: از ابتدای آذر، موتورهای شارژی و هر نوع وسیله نقلیه دیگر بدون داشتن شماره و پلاک حق تردد ندارد و با همکاری پلیس راهور و مدیریت حمل و نقل کیش به جد پیگیری و اعمال قانون خواهد شد.

سرپرست مدیریت حمل و نقل کیش با اشاره به ضرورت استفاده از موتورهای شارژی دارای استاندارد و معاینه فنی، از سهم بالای موتورهای شارژی در تصادفات کیش و از سیاست این مدیریت مبنی بر نوسازی موتورهای شارژی و خروج موتورهای فرسوده از چرخه تردد شهری خبر داد و خاطر نشان کرد: : بازنگری در آیین نامه‌ها و شیوه نامه‌های گذشته و انطباق آن با شرایط کنونی می‌تواند کمک شایانی به اجرای طرح ساماندهی موتورهای شارژی داشته باشد. 

گفتنی است بیش از ۱۵ هزار موتور شارژی در کیش وجود دارد که برای آنان مسیرهای خط کشی شده ای پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز