خبرگزاری کار ایران

توقیف موتورهای شارژی ویژه فاقد کلاه ایمنی و پلاک درکیش / سامانه پلاک دهی موتورشارژی فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۱۰

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه سامانه پلاک دهی موتورشارژی فعال است، ازطرح ویژه توقیف موتورهای شارژی فاقد پلاک و عدم استفاده از کلاه ایمنی درکیش خبرداد.

سرهنگ "مهدی توانگر" درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: برابر مصوبات شورای ترافیک به منظور حفظ فرهنگ ترافیک و ساماندهی تردد وسایل نقلیه موتوری در کیش این طرح با همکاری اجرائیات شرکت عمران اجرا می گردد.

وی تاکید داشت: برابر قانون تمام وسایل نقلیه موتوری می بایست با پلاک و شناسه مشخص تردد کنند و راکبین موتورهای شارژی علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مکلف به داشتن پلاک و ثبت و به روز رسانی آن در سامانه تعویض پلاک در فرهنگسرای غدیر هستند.

رئیس پلیس راهور انتظامی ویژه کیش ادامه داد: راکبان موتورهای شارژی مکلف به رعایت قوانین خصوصاً داشتن کلاه ایمنی، گواهینامه و عدم تردد در مسیرهای پیست دوچرخه بوده و برای حفظ فرهنگ ترافیک که شاخصه گردشگری می باشد، نیاز به توجه و همراهی مردم شریف بیش از گذشته نیاز بوده و امیدواریم شاهد بروز تخلف های ترافیکی نباشیم.

سرهنگ مهدی توانگر تأکید کرد: از آغاز طرح ساماندهی بیش از 6500 موتور شارژی نسبت به ثبت اخذ و به روز رسانی اطلاعات پلاک خود اقدام و دیگر شهروندان هم می توانند درساعت اداری به فرهنگسرای  الغدیر مقابل مصلی مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز