خبرگزاری کار ایران

تنویر افکار عمومی از وظایف مهم روابط عمومی ها در راستای تحقق اهداف سازمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۶۰

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق اهداف سازمانی بر نقش مهم روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ نیکجو در جلسه دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با همکاران روابط عمومی که به مناسبت گرامی داشت ٢٧ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت:  روابط عمومی در حوزه تنویر افکار عمومی به عنوان مبلغان جهادی نقش موثری را ایفا می کنند به گونه ای که اطلاعات آماده شده در سطح جامعه قابل اجرا و تاثیر گذار است.

نیکجو  بر لزوم اهمیت عرصه ارتباطات در روابط داخلی و بین المللی، اشاره کرد و افزود: نقش روابط عمومی در حوزه رسانه و ارتباطات بیشتر از گذشته حائز اهمیت است.

وی "برقراری ارتباط با درون و بیرون سازمانی" را یکی از مهمترین وظایف حوزه روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومی ها در جامعه زبان گویای سازمان و پل ارتباطی دو طرفه با جامعه هدف هستند.

محمد نیکجو در ادامه سخنان خود با اشاره به این که حفظ و ایجاد تعامل میان اصحاب رسانه از مهمترین ابزارهای رسانه ای در این حوزه است، تصریح کرد: ایجاد تعامل سازنده میان روابط عمومی و رسانه ها در راستای پیشبرد اهداف سازمانی از اهمیت ویژه برخوردار است.

به گفته نیکجو تلاش بی وقفه همکاران روابط عمومی سازمان و شرکت های تابعه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ١٤٠١ باهدف اطلاع رسانی سریع و به موقع بیانگر این مهم است.

 نیکجو افزود: اطلاع رسانی مطلوب از  اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف جزیره کیش در سطح کشور و حتی در عرصه بین المللی مبین جایگاه ویژه روابط عمومی ها می باشد.

نیکجو اظهار داشت: اجرای برنامه های زنده هر ساعت از شبانه روز با حضور مهمانان خارجی و داخلی در کیش، بخشی از فعالیت های ارزشمند روابط عمومی است.

محمد نیکجو در ادامه بیان داشت: رسانه ها در ادراک و تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان تاثیر گزار هستند و تعامل میان روابط عمومی و اصحاب رسانه راه گشایی این امر مهم خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از  کارکنان روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز