خبرگزاری کار ایران

بی‌ثباتی مدیران درد لاعلاج کیش/ قدرت خرید گردشگران کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۰۹

عضو هیات مدیره جامعه بازاریان کیش گفت: بازاریان و بنگاه‌های موجود در کیش همواره به علت عدم ثبات مدیران ضربه خورده‌اند و مشکلات بخش خصوصی و مردم روی هم انباشته شده است.

ابراهیم خلیلی، عضو هیات مدیره جامعه بازاریان کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ درخصوص وضعیت و رونق بازار کیش گفت: به دلیل آنکه در فصل گردشگری کیش قرار داریم مسافران و گردشگران به این جزیره وارد شده‌اند،‌ اما متاسفانه به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و افزایش هزینه‌های سفر، اغلب مسافران به صرف هزینه سفر و گردشگری بسنده کرده‌اند بنابراین بازار رونق گذشته خود را از دست داده است.

وی درخصوص انتصاب محمدرضا نوایی لواسانی به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: با توجه به اینکه حکم انتصابی ایشان به عنوان سرپرست است بنابراین در انجام وظایف خود با محدودیتهایی مواجه هستند و آنچنان که باید نمی‌توانند به وظایف خود عمل کنند بنابراین اقدامات وی آنچنان که باید و شاید نمود پیدا نکرده است.

عضو هیات مدیره جامعه بازاریان کیش با بیان اینکه زمانی که مدیران تغییر می‌یابند کارها و برنامه‌های مدیرقبلی ناقص رها می‌شود و این به ضرر کیش است، گفت: بازاریان و بنگاه‌های موجود در کیش همواره به علت عدم ثبات مدیران ضربه خورده‌اند و مشکلات بخش خصوصی و مردم روی هم انباشته شده است،‌ امیدواریم بودیم با روی کار آمدن دولت سیزدهم اوضاع بهبود یابد اما متاسفانه تاکنون تغییر مملوسی را احساس نکرده‌ایم.

خلیلی با بیان اینکه متاسفانه جزیره کیش درحال از دست دادن مزیت مناطق آزاد خود است،‌ گفت: با این وجود اگر مدیران ما ثبات داشته باشند می‌توانیم با پتانسیل موجود در منطقه رونق خوبی را برای کیش ایجاد کنیم،‌ اما ضعف ما در ثبات مدیران موجب شده است که نتوانیم هیچ برنامه‌ای را به صورت بلند مدت پی‌ریزی و عملیاتی کنیم درصورتی که اگر ثبات وجود داشته باشد بخش خصوصی همکاری و حمایت خود را خواهد داشت اما زمانی که مدیران تغییر پیدا کنند بسیاری از این حمایتها نیز رنگ می‌بازد.

خبرنگار: لیلا محمودزاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز