خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک برای تسهیل سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۶۷

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش آغاز طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک را گامی دیگر در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نورورزی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا؛ دومین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش با هدف ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در سفرهای هوایی و دریایی به مقصد جزیره، سه شنبه 28 دی  در سالن اجتماعات شرکت توسعه و مدیریت  بنادر و فرودگاه های کیش برگزار شد.

محمدی از ایجاد زیرساخت های لازم برای سامانه هوشمند خرید بلیط، پذیرش اتوماتیک خودرویی و افزایش دستگاه های وب کیوسک نوروزی در بنادر چارک و کیش خبر داد.

وی گفت: ساماندهی شناورهای مسافری و حمل خودرویی برای ارائه خدمات مناسب در بنادر (کیش، لنگه، چارک، آفتاب) و هماهنگی با شرکت های هوایی و ایرلاین ها، در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش بر نقش مهم فرودگاه و بنادر کیش، به عنوان دو مبادی ورودی و خروجی جهت میزبانی از گردشگران نوروزی تاکید کرد.

عزت اله محمدی خاطر نشان کرد: پس از تشکیل کمیته‌های تخصصی و زیرمجموعه‌های این کمیته؛ تامین ایمنی سفرهای هوایی و دریایی، افزایش ایمنی پایانه‌ها، شناورها و مسیرهای تردد، هم افزایی ارگان‌های مربوطه و تیم‌های عملیاتی، پاسخ‌گویی به شرایط اضطراری در مسیرهای هوایی و دریایی برعهده این کمیته خواهد بود.

محمدی افزود: رویکرد این کمیته ارتقاء سطح ایمنی سفرهای دریایی و هوایی، جستجو و نجات دریایی و آمادگی تیم‌های عملیاتی در نوروز 1401 است.

شایان ذکر است: بنادر و فرودگاه بین المللی کیش، از آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به عموم مردم در نوروز 1401برخوردار است و اجرایی شدن تصمیمات در  سفرهای دریایی و هوایی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز