خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه های تحولی برای تسهیل سفر گردشگران به کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۶۳

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تسهیل سفر گردشگران از اقصی نقاط کشور به این منطقه را یکی از برنامه تحولی سازمان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا؛ سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی با جامعه هتلداران که چهارشنبه 22 دی در هتل شایگان برگزار شد، بر لزوم اهمیت حمل و نقل جزیره اشاره داشت و گفت: جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری؛ بسترهای لازم برای سفرهای زمینی با حداقل هزینه ها پیش بینی شده است.

وی با اشاره به کیفیت ارائه خدمات هتل های جزیره کیش به گردشگران در مقایسه با هتل های سرزمین اصلی اظهار داشت: جاذبه های گردشگری و امکانات رفاهی در جزیره کیش زمینه ساز جذب شمار زیادی از گردشگران به این منطقه شده است.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ارائه خدمات ارزان قیمت، خدمات متنوع گردشگری و تسهیل مسیرهای تردد به جزیره کیش از مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در نوروز 1401 است.

جواد جمالی با بیان این که امکانات هتلی از قبیل "اتاق، تخت و مسائل ایمنی” در باز بینی طرح جامع جزیره پیش بینی شده است، اظهار داشت: باید بررسی استانداردهای آتش نشانی در هتل ها و زیرساخت های لازم در حوزه گردشگری با هدف رونق این صنعت در سطح منطقه مورد توجه قرار گیرد.

جمالی با اشاره بر اهمیت اجرای قانون چگونگی اداره مناطق آزاد اشاره داشت و افزود: با کمک جامعه هتلداران کیش در چارچوب قانون مناطق آزاد تجاری و صنعتی می توانیم گام های موثری در حوزه صنعت گردشگری این منطقه برداریم.

به گفته جمالی با تشکیل شورای مشورتی توسعه گردشگری از توان و تجربه فعالان این حوزه بهره مند خواهیم شد.

جمالی همچنین در خصوص استفاده پرسنل هتل ها از خدمات تامین اجتماعی گفت: با توجه به این که در سال 60 میلیارد تومان از سوی بیمه شدگان به تامین اجتماعی پرداخت می شود اما بابت این پرداخت ها هیچ خدماتی به مردم ارائه نمی شود.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این که سرمایه انسانی پایه اصلی گردشگری است ادامه داد: یکی از مشکلاتی که کارکنان هتل ها با آن مواجه هستند بحث مسکن پرسنل است که در این خصوص طرحی آماده شده که با همکاری جامعه هتلداران اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: آغاز فصل اردیبهشت زمان تردد بیشتر گردشگران به جزیره کیش است که با همکاری جامعه هتلداران برنامه تحولی در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: به زودی طی همکاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با تشکیل اتاق فکر، فرآیند ایده های خلاقانه شناسایی و اجرایی می شود.

علی ابراهیمی معینی نیز در این نشست گفت: سیاست ما در گردشگری بر این است که از مراکز خود اعم از هتل ها، مراکز اقامتی و تک برندها حمایت کنیم. 

وی با اشاره به شیوع سویه جدید امیکرون در کشور تاکید کرد: با توجه به ابلاغ مصوباتی در کمیته نظارت باید طرح واکسیناسیون تمام کارکنان حوزه گردشگری انجام شود و در صورت بروز مشکل در این خصوص با هماهنگی مرکز توسعه سلامت کیش نسبت به رفع این موارد اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مسیح اله صفا مدیرعامل جامعه هتلداران کیش خانه های شبانه را یکی از معضلات کیش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر یک هزار و 200 خانه شبانه و 21 هزار واحد مسکونی خالی وجود دارد که با تبدیل شدن 10 درصد از این واحدهای خالی به مسکن های شبانه؛ سه هزار و 200 واحد در این حوزه فعال خواهند شد که این تهدیدی برای صنعت هتلداری در کیش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز