خبرگزاری کار ایران

نظارت مستمر بر فعالیت وسائط نقلیه عمومی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۸۱۷

سرپرست مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نظارت بر فعالیت وسائط نقلیه عمومی را ابزاری مناسب برای ارتقاء سطح خدمات به مردم عنوان کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمدرضا قهاری سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ابزار نظارتی را در راستای تعامل سازنده با پلیس امنیت و راهور کیش عنوان کرد و گفت: وسائط نقلیه عمومی کیش مانند تاکسی‌ها و خودروهای کرایه‌ای به سیستم ردیاب مجهز است و در صورت نیاز پلیس امنیت، راهور و نیروی انتظامی اطلاعات لازم ارائه می شود.

 سرپرست حمل و نقل عمومی کیش در ادامه تصریح کرد: بر اساس ارسال گزارش های اعضای جامعه رانندگان و آژانس ها با متخلفین برخورد و اعمال قانون می شود.

محمدرضا قهاری خاطر نشان کرد: هرگونه نقل و انتقال، تمدید دفترچه و صدور مجوز فعالیت نیز در این حوزه انجام می‌شود.

قهاری با بیان که کرایه تاکسی طبق مصوبه شورای ترافیک و با استفاده از تاکسی‌متر محاسبه می شود، گفت: رانندگان تاکسی موظف هستند در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم جزیره کیش از تاکسی متر استفاده کنند.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش تصریح کرد: در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف یا دریافت گزارش مربوطه در این حوزه، جریمه برابر ضوابط صورت اعمال و در صورت تکرار، خودروی مورد نظر به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی از "تعیین صلاحیت" به عنوان یکی دیگر از خدمات حمل و نقل به جامعه رانندگان وسائط نقلیه عمومی نام برد و تاکید، کرد: توسط چهار خودروی گشت در دو شیفت روزانه و یک خودرو در شیفت شبانه بر فعالیت حمل و نقل نظارت می شود.

سرپرست حمل و نقل عمومی کیش همچنین افزود: رانندگان حدود دو ماه با رعایت دوره‌های مربوطه و ارائه‌ی مدارک در قالب چهارچوب‌های مدون، مجوز فعالیت اقتصادی(رانندگی) و ورود به سیستم حمل و نقل را دریافت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: تمام عملیات مربوط به نقل و انتقال تاکسی‌ها در این اداره انجام  می شود و برای طرح پلاک‌گذاری به راهور مراجعه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز