خبرگزاری کار ایران

شمارش معکوس برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس 2021 در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۱۳

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور بیش از 200 شرکت داخلی در کیش برگزار می شود

به گزارش ایلنا؛ سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2021) هشتم تا 11 آذر در جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد.

رویکردها و محورهای این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

بر اساس این گزارش، رویداد کیش اینوکس 2021  نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار خواهد شد.

در بخش نمایشگاهی بیش از 200 شرکت، موسسه و نهاد در بخش های دولتی و خصوصی فعال در بازار سرمایه حضور خواهند داشت و در بخش محتوایی 25 نشست تخصصی و همایش جانبی برگزار می شود که در حاشیه این نشست ها 150 نفر از اساتید، کارشناسان و مسوولان اقتصادی کشور به سخنرانی و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های خصوصی خواهند پرداخت.

با توجه به رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم رویداد کیش اینوکس 2021 در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و با توجه به مشارکت سیاست گذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی، بازار سرمایه، اتاق های بازرگانی، شرکت های نوآور و دانش بنیان و سایر ذینفعان و علاقمندان، فرصت تازه ای برای بازنگری اقدامات انجام شده و ترسیم چشم اندازهای نو و شکوفایی اقتصادی است که با وضعیت مورد انتظار، فاصله بسیاری دارد.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه نمایشگاه کیش اینوکس 2021 در کیش، دوشنبه 8 آذر ساعت 16:00، در مرکز همایش های بین‌المللی جزیره، سالن خلیج فارس و مراسم افتتاحیه نمایشگاه ساعت18:00  در محل مرکز نمایشگاه‌های دائمی این منطقه برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان می توانند هر روز از ساعات 17:00 الی 22:00 برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز