خبرگزاری کار ایران

اختصاص زمین برای طرح توسعه واحدهای تولیدی فعال در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۷۱۲

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از بازار خدماتی ارم دستور بررسی طرح توسعه واحد تولیدی "خانه و هتل" برای واگذاری زمین، دستور مساعد صادر کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بعد از ظهر یکشنبه ۳۰ آبان در بازدید از بازار ارم واقع در شهرک صنعتی درخت سبز؛ سطح کیفیت و اشغالزایی واحد تولیدی "خانه و هتل" که کالای خواب و جوراب تولید می کند سطح فعالیت این واحد تولیدی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: محصولات تولیدی با برند ایرانی و افزایش کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم باید در دستور کار تمام حوزه های مختلف صنایع در کیش قرار گیرد.

لواسانی در رابطه با اتمام قرار داد استیجاری این واحد تولیدی گفت: معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری به صورت کوتاه مدت واحدی را به صورت استیجاری در اختیار این مجموعه قرار خواهد داد.

وی تسریع در ساخت زمین واگذار شده به واحدهای صنعتی را مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: شرط واگذاری زمین به واحدهای صنعتی سرعت بخشیدن در فرایند ساخت است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اشتغالزایی را از اولویت های سازمان در راستای مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و افزود: با تکمیل مدارک و ارائه طرح از سوی متقاضایان، باید کمیسیون واگذاری زمین در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار شود چرا که هدف اصلی رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه است.

محمدرضا لواسانی صادرات محصولات تولیدی این واحد در راستای معرفی کیفیت و برند ایرانی را از شاخص های مهم واحدهای صنعتی موفق برشمرد و گفت: آینده خوبی در انتظار این واحد تولیدی است.

همچنین واحد تولیدی "خانه و هتل" در زمینه تولید کالای خواب و جوراب فعالیت می کند که از تعداد ۷ هزار بالشت تولیدی تعداد ۵۰۰ عدد آن را به دبی صادر کرده است.

گفتنی است در این بازدید افزایش اجاره بهای مسکن، تسهیل و تسریع در فرایندهای صدور مجوز و بررسی هزینه های قبوض آب از جمله موضوعاتی بود که از سوی نیروهای انسانی این واحد تولیدی مطرح شد و برای بررسی و رفع مشکلات موجود دستور مساعد صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز