خبرگزاری کار ایران

استخدام دکترای داروسازی در بیمارستان کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۳۹

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش 2 نفر دکترای داروسازی جذب می کند.

به گزارش ایلنا؛ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره با هدف تکمیل کادر فنی خود در بخش داروخانه، اقدام به جذب 2 نفر دکترای داروسازی کرده است، متقاضیان همکاری با این مجموعه می توانند رزومه خود را در بازه زمانی یکم تا نهم آذر به شماره نمابر 44459409-076 ارسال کنند.

بر اساس این گزارش متقاضیان باید دوره پایان طرح دکترای خود را گذرانده باشند،همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا مطرح کردن سولات خود می توانند با شماره 44459400-076 داخلی 207 (مدیر-اداری پشتیبانی بیمارستان) در ساعات اداری تماس بگیرند.

این بیمارستان کارنامه درخشانی در رونق گردشگری سلامت دارد و پیش از شیوع ویروس کرونا، گشایش دفتر گردشگری سلامت(I.P.D)، گسترش بخش های درمانی و همزمان با آن ارتقاء تجهیزات پزشکی برای پذیرش بیماران بین المللی در بیمارستان کیش آغاز شده و این مجموعه تخصصی و فوق تخصصی هر ماه پذیرای گردشگران سلامت از کشورهای کانادا، ایرلند، آلمان و انگلیس برای انجام اعمال زیبایی صورت، زایمان و دریافت خدمات درمانی بوده است.

جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع مساحت در قلب خلیج فارس سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز