خبرگزاری کار ایران

حضور دانشجویان در میادین صنعت، سبب کاهش آزمون و خطا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۴۳۰

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش حضور دانشجویان در برنامه های سازمان برای بازید از واحدهای صنعتی را سبب کاهش آزمون و خطای آنان هنگام ورود به بازار کار عنوان کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمدرضا لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش، پنجشنبه 27 آبان در جلسه هیئت امنای پردیس بین المللی کیش، دانشگاه شریف، بر لزوم اهمیت حضور دانشجویان در برنامه های سازمان برای بازدید از صنایع مختلف گردشگری، بیمه، بانک و صنعت های تولیدی و.... در کیش تاکید کرد و گفت: زمانی که دانشجویان وارد بازار کار می شوند ضمن کاهش آزمون و خطا از هدر رفت سرمایه های خود نیز جلوگیری می کنند.

 به گفته لواسانی دانشجویانی که قصد بازدید از واحدهای صنعتی را دارند شرایط و دریافت مجوزهای لازم و جلب رضایت مالکین سبب کاهش سرعت فرایندکاری می شود، از این رو سازمان منطقه آزاد کیش با حمایت از تمام دانشجویان و دعوت از رشته های مرتبط برای بازدید از واحدهای صنعتی از ایده های آنها نیز استقبال می کند.

لواسانی اظهار داشت: با تحقق این مهم دانشجویان به بازار عمل وارد می شوند و می توانند در دوره دانشجویی کارهای عملی خود را آغاز کنند و برای خود و مردم بیش از این مفید واقع شوند.

وی خاطر نشان کرد: ضروری است تحقق شعار اتصال صنعت به دانشگاه مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

محمدرضا لواسانی با بیان این که رشته های تحصیلی در عالم عمل با عالم تئوری تفاوت ها و فاصله های قابل توجهی دارند، افزود: وقتی شخص وارد اجرا می شود از آن چیزی که پیش بینی کرده متفاوت است بنابراین حضور آنها در میادین صنعت و بازار کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر رهنمود های مقام معظم رهبری که از دهه 80 شعار سال ها را اقتصادی نام گذاری کردند، گفت: باید به سرعت ریل اقتصاد مقاومتی در این دولت برنامه ریزی و اجرایی شود.

محمدرضا لواسانی با بیان این که در یک برهه ای از تاریخ که شاید بزرگترین جنگ اقتصادی میان حق و باطل در دنیا صورت گرفته است، اظهار داشت: خدا به همه ما توفیق رزمندگی در جبهه خط مقدم این جنگ را اعطاء کرده است.

لواسانی در ادامه تصریح کرد: از خدا عاجزانه طلب می کنیم که به همین بزرگی این توفیق؛ دست ما را چنان بگیرد که با مدیریت و تلاش مضاعف همه مردم از برکت شگفت انگیزخدا بهره مند شوند و اگر او نظر نکند هر چه تلاش کنیم به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی بزرگترین برکات را برای کشور عزیزمان و دنیا فراهم کرده است، گفت: مناطق آزاد به عنوان پشتیبان سرزمین اصلی در حوزه  های اقتصادی ایجاد شده که با کم توجهی تدریجی این امر مهم از ریل اهداف خارج شد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: مناطق آزاد بدون امتیاز معافیت های مالیاتی نمی تواند در راستای تحقق اهداف عالی حرکت کند.

محمدرضا لواسانی با بیان این که در جزیره کیش گرفتن برخی از مجوز های کسب و کار به مراتب از سرزمین اصلی انحصاری تر و سخت تر است، گفت: برخی مجوزهای کسب و کار با چند میلیارد تومان خرید و فروش می شود و برای ایجاد بازار رقابتی باید همه از این امتیاز برخوردار باشند و با پیشرفت حرفه ای ها جوانان به بازار کار و سرمایه وارد شوند.  

گفتنی است در جلسه  هیئت امنای پردیس بین المللی کیش، دانشگاه شریف، دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف، دکتر علی سلک غفاری رئیس پردیس کیش، دانشگاه شریف، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان، محمود فتوحی، محمدرضا موحدی، حسین عبدالملکی، سیروس قطبی، علی مصطفوی، سعید سهراب پور، میر مهدی سید اصفهانی و فرزاد فاطمی به عنوان اعضای هیئت امنای این دانشگاه حضور داشتند و اعضا گزارش های خود را ارائه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز