خبرگزاری کار ایران

توجه به قوانین اصلی مناطق آزاد راهکار برون رفت از رکود است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۱۷۸

رئیس هیات مدیره برج های پرشین توجه به فلسفه ایجاد منطقه آزاد را یاری گر اجرای امور در کیش برشمرد.

به گزارش ایلنا: امیری از مدیران اسبق سازمان و رئیس هیات مدیره برج های پرشین در نشست با دکتر لواسانی ضمن تاکید بر توجه به فلسفه ایجاد منطقه آزاد این امر را یاری گر اجرای امور برشمرد و گفت: ظرف 28 سالی که قوانین مناطق آزاد به تصویب رسیده، بخش زیادی از قانون چگونگی اداره مناطق آزاد اجرایی نشده و آنچه به عنوان منطقه آزادی صنعتی پیشرفته با فعالیت های بالا آرزوی تمام دوستان بوده به دلیل برخی ناهماهنگی ها و موانع به مرحله عمل نرسیده است.

وی افزود: امروز با یک دست شدن مجلس و دولت فرصتی برای این حوزه پیش آمده تا قوانین مغفول مانده اجرا شودو مناطق آزاد در این قوانین اختیارات کامل دارند تا چابک حرکت کرده، سرمایه گذار و کارافرین جذب کنند و به ایجاد اشتغال و تولید بپردازند و این امور را توسعه دهند.

امیری از مدیران اسبق سازمان منطقه آزاد کیش بروکراسی های اداری را بلای جان جذب سرمایه و مانع ه جدی انجام امور در اجرای طرح سرمایه گذار برشمرد که به دنبال آن سرمایه گذار انگیزه خود را از دست خواهد داد.

رئیس هیات مدیره برج های پرشین بیان داشت: اگر مدیری صادقانه به کیش خدمت کند مردم نیز با وفاداری خود در همه امور سیستم را یاری می کند، ما نیز به عنوان اعضا انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران برای امور مشورتی آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.

وی دیدگاه کیش بهشت کارآفرینان را مایه امید مردم خواند و گفت: تمامی اقشار و صنوف برای انجام فعالیت های کارآمد قدردان مسئولان خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز