خبرگزاری کار ایران

غبار روبی مزار شهدای گمنام در نخستین روز کاری محمدرضا نوایی لواسانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۸۳

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین روز کاری خود با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مزار شهدای گمنام را غبار روبی و عطر افشانی کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونان و برخی از مدیران سازمان، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش، داوود سیروس مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش و جمعی از مسولان محلی، نظامی و انتظامی، روسای ادارات، نهاد ها و مدیران عامل شرکت های تابعه سازمان، صبح یکشنبه 23 آبان مزار شهدای گمنام در کیش عطر افشانی و غبار روبی شد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به "آیه الذین یومنون بالغیب" گفت: عالم بر دو بخش است؛ یک بخش زمینی که ما هستیم و یک بخش غیب که نمی بینیم، عالم غیب واقعی تر از این عالم است که لمس می کنیم و شهدا صاحبان آن عالم هستند و باید از آنها استعانت کرد.

همچنین در این مراسم مسئولان جزیره کیش با قرائت فاتحه و عطر افشانی قبور شهدای گمنام و شهید مدافع سلامت حجت الاسلام و المسلمین سیدین در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بار دیگر با آرمان‌های شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس راگرامی داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز