خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک جعفر آهنگران به مناسبت آغاز هفته وحدت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۷۵

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی آغاز هفته وحدت؛ نوید بخش همدلی و همبستگی، یاد آور بشارت دهنده وحی و پیام آور اخلاق را به تمام مسلمانان اهل تشیع و تسنن این منطقه تبریک گفت

 به گزارش ایلنا؛  جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فرا رسیدن هفته وحدت، این میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، تبریک گفت.

در پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا

با نام و یاد خدای مهربان

فرا رسیدن هفته وحدت، بهره مندی از حکمت ها و تقریب مذاهب اسلامی با هدف شناخت یکدیگر بر اساس اصول مسلم و مشترکات اسلامی را به تمام شیعیان و اهل سنت تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بزرگداشت هفته وحدت و برپایی جشن و شادمانی در سراسر جهان بیانگر آرمان بزرگ و ارزشمند هفته درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت(ص) که بر برکت میلادش، چهره جهان دگرگون شده و شرک ها و نفاق ها به یکرنگی گراییده است.

هفته وحدت به معنای وحدت مسلمین، یگانگی و هماهنگی مسلمانان در سایه توحید، نبوت، قرآن و تکیه نکردن آنها بر ممیّزات مذهبی و قومی است.

بی تردید در دنیای امروز، حضور بیش از یک میلیارد مسلمان و پیشرفت و تعالیِ بی سابقه برخی از کشورهای اسلامی، به ویژه کشور ایران، زنگ خطری برای استکبار جهانی است.

تنها راه ناکام ماندن نقشه شوم دشمنان، خشکاندن ریشه های تفکر و اندیشه ضد وحدت در جهان اسلام است که این مهم با اتحاد و انسجام به دعوت قرآن و اسلام با شعار «وَ اعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» در جهان تحقق یافته است.

وحدت اهل تشیع و تسنن جزیره کیش در کنار هم و زندگی در صفا، صمیمیت و برادری و حضور در جشن ها و آئین های مذهبی تصویری زیبا از همدلی و وحدت را در این منطقه به نمایش گذاشته است و بار دیگر این هفته را به تمام مسلمانان اهل تشیع و تسنن تبریک و تهنیت عرض می کنم .

جعفر آهنگران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز