خبرگزاری کار ایران

ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس میان جوانان جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۰۳

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم گرایی و هم افزایی را لازمه تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مایوس شدن دشمنان نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا؛ جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صبح چهارشنبه 31 شهریور در همایش پاسداشت نیروهای مسلح که با حضور سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران این سازمان و مسئولان محلی در سالن اجتماعات سپاه کیش برگزار شد؛ بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس میان جوانان جامعه تاکید کرد و گفت: با هم گرایی و هم افزایی تمام مسئولان این منطقه می توانیم برای مایوس شدن دشمنان نظام؛ فرهنگ دفاع مقدس را تقویت و ترویج دهیم که تحقق یافتن این مهم نیاز به تلاش و فعالیت مضاعف دارد که وظیفه ما را در قبال مردم بیشتر می کند.

جعفر آهنگران با اشاره به دو واژه "مبنیه و مبقیه" از اهالی فلسفه و منطق؛ که می‌توان گفت علت مبنایی و بقایی است، اظهار داشت: دهه فجر را علت بناگذاری و آنچه که موجب بقای این بنا شده دفاع مقدس است.

به گفته آهنگران دفاع مقدس یک مقطع تاریخی صرف نیست بلکه یک جریان و تاریخی است که همچنان ادامه داشته و باید این فرهنگ برخواسته از دفاع مقدس را برای تضمین انقلاب ادامه دهیم.

آهنگران افزود: آن چیزی که ثبات ما را در مدیریت‌ها توجیه پذیر می‌کند التزام به این فرهنگ است. هرگونه بی توجهی و کم کاری در رابطه با ادامه فرهنگ برتر دفاع مقدس قابلیت توجیه نداشته و صلاحیت افراد از آن‌ها سلب می‌شود.

وی با اشاره به مباحث عنوان شده در جلسه شورای تامین کیش تاکید کرد: از سخنانی که اعضای شورای تامین در خصوص جزیره کیش، اقتصاد و کشور داشتند بر خود بالیدم که نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی، قضایی، اجرایی؛ امنیت را در یک کلمه به رسمیت نمی‌شناسند و به دنبال امنیت پایدار هستند و نکاتی در این جلسه بیان شد که مسوولیت ما را بسیار بیشتر می‌کند.

آهنگران تاکید کرد: علت درخشش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان سایر شهدا این بود که وی پس از بازگشت از جنگ به فعالیت و تلاش خود ادامه داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با فراهم شدن شرایط فعالیت در حوزه های مختلف جزیره کیش می توانیم با محدودیت‎ های کمتری، فعالیت‌های خود را بهتر و فراتر از گذشته انجام دهیم.

گفتنی است در این مراسم از ایثارگران، جانبازان، خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و سربازان نمونه با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز