خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت صدرای کیش در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

لزوم اجازه ورود خودروهای آخرین مدل به جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۱۴۵

یکی از جاذبه‌های اصلی جزیره کیش حضور اتومبیل‌های شیک و امکان استفاده مسافران از این اتومبیل‌هاست. متاسفانه در ماه‌های اخیر اجازه ورود خودروهای هیبریدی و آخرین مدل داده نشده و ما شاهد افت شدید ناوگان اتومبیل‌رانی جزیره کیش هستیم

سیدعلی نواب مدیر عامل شرکت صدرای کیش که در حوزه اجاره اتومبیل و رنت کاران بیش از 21 سال است که فعالیت می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت این روزهای جزیره کیش گفت: وضعیت فعالیت این بخش تابع فعالیت جزیره کیش است و متاسفانه به دلیل عدم حضور مسافران، مشتریان و متقاضیان ما نیز کمتر شده‌اند.از سوی دیگر گرانی قطعات خودرو و همچنین تامین این قطعات به دلیل تحریم‌ها باعث مشکلات زیادی شده است. 

وی با اشاره به اینکه کرونا در حوزه فعالیت رنت کاران تاثیر زیادی نداشته است گفت: مهم‌تر از کرونا رکود اقتصادی تاثیر زیادی بر روی فعالیت‌های ما گذاشته است بعد از پیک اول کرونا و بازگشایی فعالیت‌ها وضعیت ما کمی بهتر شد اما در ماه‌های اخیر هیچ  برنامه مدونی وجود ندارد و تورم اقتصادی فشار زیادی را به مردم وارد کرده و این باعث شده تا ما ورود مناسب مسافر  را به جزیره نداشته باشیم  از سویی دیگر بستر خیلی آماده پذیرش مسافران نیست و تبلیغات خوبی نیز برای حضور مسافران انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز در تابستان تعداد مسافران جزیره کیش کمترشده است فصل‌های دیگر اما با برگزاری جشنواره‌ها، تبلیغات و دادن امتیازاتی مسافران را ترغیب می‌کردند تا به جزیره کیش سفر کند اما امسال این کار صورت نگرفته است و امسال  هیچ کدام از این  برنامه‌ها اجرا نشده است.

وی بااشاره به اینکه گسترش تاکسیرانی و بخصوص راه‌اندازی تاکسی های اینترنتی و آنلاین تاثیری بر روی فعالیت رنت کاران نداشته است گفت: تاکسی‌ها به صورت اینترنتی و غیراینترنتی مشتریان خاص خود را دارند و کسانی  که اتومبیل نیز اجازه می‌دهند مشتریان خاص خود را دارند و حتی با توجه به گسترش ویروس کرونا علاقمندی به اجاره اتومبیل بیشتر شده است و از لحاظ قیمتی نیز وقتی مقایسه‌ای صورت بگیرد اجاره اتومبیل به صرفه‌تر است.

وی ادامه داد: متاسفانه ورود قشر طبقه متوسط به بالا و تقریبا مرفه که متشریان اصلی شرکت‌های اجاره دهنده خودرو هستند به جزیره کیش بسیار کاهش یافته است و دلیل اصلی این است که سفر به خارج تقریبا برابر با مسافرت به کیش شده است و از سوی دیگر جذابیت‌های جزیره کیش به روز رسانی نشده و ما مدت‌هاست که جاذبه خوبی برای مسافران نداریم و افراد با همان بودجه‌ای که به جزیره کیش سفر می‌کنند می‌توانند به ترکیه یا کشورهای دیگر سفر کنند.

 وی ادامه داد : یکی از جاذبه‌های اصلی جزیره کیش حضور اتومبیل‌های شیک و امکان استفاده مسافران از این اتومبیل‌هاست. متاسفانه در ماه‌های اخیر اجازه ورود خودروهای هیبریدی و آخرین مدل داده نشده و ما شاهد افت شدید ناوگان اتومبیل‌رانی جزیره کیش هستیم و عدم ورود ماشین‌های روز دنیا و همچنین فرسودگی خودروها باعث شده تا این جذابیت از جزیره کیش گرفته شود.

وی ادامه داد: عدم ورود ماشین‌ها باعث شده تا دیگر اتومبیل‌های تازه در جزیره کیش فعالیت نکنند و کسانی که تا پیش از این فقط با هدف استفاده از اتومبیل‌های آخرین مدل به جزیره کیش سفر می‌کردند دیگر علاقه‌ای ندارند تا به جزیره بیایند. از سوی دیگر میزان فرسودگی اتومبیل‌ها در جزیره کیش به دلیل آب و هوا و رطوبتی که دارد بسیار بیشتر از سرزمین اصلی است و حتی بر روی امنیت اتومبیل‌رانی و کیفیت سرویس‌دهی تاثیر گذاشته است. 

وی ادامه داد: علت عدم ورود ماشین‌های جدید و آخرین مدل به جزیره کیش بیشتر از آنکه به دلیل تحریم‌ها باشد به دلیل تصمیمات داخلی است و حداقل اگر اجازه ورود خودرو به همه داده نمی‌شود به شرکت‌های رنت کار اجازه بدهند تا بتوانند اتومبیل‌های جدید وارد کنند. و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری در کیش نه تنها به حضور بیشتر گردشگران و جذابیت جزیره کیش کمک می‌کند بلکه به امنیت جزیره نیز کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز