خبرگزاری کار ایران

امانت، انصاف و عدالت ویژگی اصناف کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۹۱۶

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پیامی فرا رسیدن اول تیر که به عنوان روز ملی اصناف نامگذاری شده را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت و افزود: امانت، انصاف و عدالت ویژگی اصناف کیش از ویژگی های اصناف کیش است.

به گزارش ایلنا، در پیام سرهنگ "علی اصغرجمالی" آمده است: اصناف، بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور و از جمله بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات را به خود اختصاص داده ‌اند.

وی افزود:  در تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته و نام آنها همراه با مولفه‌هایی همچون امانت، انصاف و عدالت همراه است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تأکید کرد: اصناف، بزرگترین حامیان نظام هستند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه و دستگاه های اجرایی خدمتگذار مردم در عرصه تأمین امنیت پایدار و آرامش اجتماعی هستند.

سرهنگ" علی اصغر جمالی" تصریح کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌ هایی که اصناف در عرصه‌‌های مختلف و از همه مهم تر در عرصه اقتصادی و اجتماعی جامعه دارند، باعث شده تا نگاه‌ها به سمت این بخش به عنوان بخشی اثرگذار در رونق تولید و همچنین برخورد با کالای قاچاق و حفظ امنیت اجتماعی در نظام مورد توجه باشد.

این مقام انتظامی به نقش بی بدلیل اصناف در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلام ایران اشاره کرد و افزود: ورود به عرصه دفاع مقدس و تأمین امکانات مادی و پشتیبانی جنگ و دفاع جانانه از اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه پس از انقلاب از مصادیق بارز در صحنه بودن این قشر ارزشمند جامعه است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، اول تیرماه روز ملی اصناف را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد کشورتبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش  در راستای کمک به رونق تولید ملی ، ایجاد اشتغال، ارتقاء فضای کسب و کار و توسعه گردشگری اسلامی در جزیره کیش قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز