خبرگزاری کار ایران

اعلام نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۴۰

بر اساس مصوبه صد و شصت و سومین نشست شورای ترافیک بنا بر اعلام مدیریت حمل و نقل عمومی کیش، نرخ حمل و نقل وسایل نقلیه عمومی کیش در سال ١٤٠٠ تغییر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات بر اساس مصوبه شورای ترافیک و اعلام مدیریت حمل و نقل این شرکت ، نرخ ورودی کلیه‌ مسیرها در سطح شهر از ساعت ۶صبح تا ٢٤ برای تاکسی‌ها ۱۳۰.۰۰۰ ریال، ورودی فرودگاه ۳۲۰.۰۰۰ ریال، نواحی غربی به کلیه نقاط شهر ۳۷۰.۰۰۰ ریال و برای پیمایش تا ۷کیلومتر به‌ازای هرکیلومتر ۱۳.۰۰۰ریال و بیش از آن هرکیلومتر ۱۵.۰۰۰ ریال تعریف و تصویب شد.

همچنین برای هر دقیقه توقف ۱۳.۰۰۰ریال و هردقیقه تاکسی دراختیار ۲۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شد.

بر همین اساس نرخ کرایه مینی‌بوس نیز در کلیه مسیرهای تعریف‌شده‌ در سیستم حمل‌ونقل اعم از مسیر کوتاه و بلند، از ساعت ۶صبح تا ۱ بامداد ۳۵.۰۰۰ ریال و ۵۰.۰۰۰ ریال برای ساعت ۱ تا ۶ بامداد تصویب شد.

برای تاکسی‌های خطی نیز، مسیرها و نرخ‌های مشخصی به شرح ذیل اعلام شد:

از بازار مرجان به مقاصد میدان ساحل، شهرک‌صدف و مروارید و میدان‌خلیج‌فارس، ترمینال و بندرگاه و بیمارستان، فازهای A و F, به‌ترتیب: ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰۰ تعیین شد.

از مبداء میدان آرین نیز به مقاصد: میدان غدیر و لارک، میدان هرمز و بیمارستان، میدان خلیج‌فارس و بندرگاه و کمپ‌صبا، شهرک صدف و بازارمروارید، سه‌راه‌پردیس و میدان آبشار و بازار مرجان، به‌ترتیب: نرخ‌های ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۷۵.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰ ریال تصویب شد.

نرخ های کرایه از ایستگاه هایپرمارکت به مقصد میدان‌پرواز و شهرک رز و دهکده ساحلی ۶۵.۰۰۰ ریال و به پارک آبی اوشن و بالعکس ۷۰.۰۰۰ریال و به ساختمان دانشگاه آزاد و بالعکس ۸۰.۰۰۰۰ اعلام شده است .

لازم به ذکر است این نرخ ها از امروز سه شنبه اول تیر اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز