خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه ملی دستان آسمانی در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۷۹۳

موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، نمایشگاه ملی دستان آسمانی را در جزیره کیش برگزار می کند

به گزارش ایلنا؛ مرتضی نداف، موسس و مدیرعامل موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران "چند منظوره" یکی از شرکت های مستقر در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی از برگزاری نمایشگاه ملی دستان آسمانی از 13 تا 17 تیر در مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق کیش خبر داد.

نداف در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه ملی دستان آسمانی در مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق کیش اظهار داشت: این نمایشگاه هنری با هدف ترویج، توسعه و ارتقای ظرفیت های ملی در اقتصاد هنر را با عنوان ((دستان آسمانی )) در کیش برگزار می کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق کیش این نمایشگاه هر چه با شکوه تر برگزار خواهد شد.

مرتضی نداف دبیر اجرایی نمایشگاه ملی دستان آسمانی افزود: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از هنرمندان نقاط مختلف کشور با معرفی فعالیت های هنری، بازاریابی، فروش در جهت تولید، اشتغال، پشتیبانی و رفع موانع و مشکلات اقتصادی هنرمندان برگزار می شود.

نداف بیان داشت: در این نمایشگاه اولویت ما جذب و معرفی هنرمندان جوان فعال در هنر اصیل و زیبای سوخته نگاری است از این رو سایر آثار هنری تجسمی و سنتی نیز در این نمایشگاه مورد بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: این نمایشگاه از  سیزدهم تا ۱۷ تیر با حضور مدیران ارشد فرهنگی و هنری منطقه آزاد کیش، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع و موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، همچنین مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی کیش با حضور اصحاب رسانه ها برگزارمی شود.

نداف خاطر نشان کرد: بازدیدکنندگان و‌ گردشگران جزیره زیبای کیش، می توانند با مراجعه و رعایت اصول بهداشتی به محل نمایشگاه مراجعه کنند و آثار خود را تا هفتم تیر به این نمایشگاه ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز