خبرگزاری کار ایران

با حضور و دستور حسن روحانی صورت گرفت؛

افتتاح 9 طرح مهم در جزیره کیش/ نامگذاری یک مدرسه به نام اکبر ترکان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۳۲

9 طرح مهم اقتصادی تجاری و خدماتی صبح امروز بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور حسن روحانی رئیس جمهور و جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جزیره کیش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آستانه میلاد امام رضا (ع) طی مراسم اینترنتی و ارتباط مستقیم 9 طرح مهم با حضور رییس جمهور و جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان جزیره کیش و استان هرمزگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

جعفر آهنگران جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ابتدای این مراسم گفت: در همین ابتدای کلام به استحضار رهبر معظم انقلاب می‌رسانم که دغدغه شما که همان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور است در چند سال اخیر در جزیره کیش و به همت بلند دولت تحقق یافته است و هر چند تحریم‌های تحمیلی و کرونا مشکلات زیادی را ایجاد کرد اما منطقه آزاد کیش به نماد مقاومت و تاب‌آوری در اقتصاد مقاومتی تبدیل شد. 

وی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 29 هزار میلیارد تومان گفت: بیشتر طرح‌ها توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و اشتغال‌زایی خوبی را ایجاد کرده است.

آهنگران افزود: 9 طرح مهم امروز افتتاح می‌شود که طرح‌های بسیار مهمی است و امروز کیش به عنوان یک منطقه آزاد توانسته از طریق بازار سرمایه منابع مورد نیاز خود را ایجاد کند.

آهنگران با تشکر و خسته نباشید به رییس جمهور و دولت دوازدهم گفت: از جنابعالی تقاضا دارم دستور اکید فرمایید که تا قبل از پایان کار دولت چند خواسته و درخواست مهم در جزیره کیش جامه عمل بپوشاند.

1. بازگشت کامل شرکت هواپیمایی کیش به جزیره کیش و واگذاری سهام آن در جزیره کیش. 2. بازگشت کامل و 49 درصد سهام سازمان آب و برق کیش به جزیره کیش.3. صدور موافقت و اجازه واردات خودروهای برقی و هیبریدی به جزیره کیش.

آهنگران افزود: در پایان باید از جناب مرتضی بانک تشکر کنم و یاد اکبر ترکان را زنده نگه داریم که خدمات زیادی را انجام دادند و با اجازه شما مدرسه 18 کلاسه‌ای را که به تازگی در جزیره کیش ساخته شده به یاد اکبر ترکان نامگذاری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز