خبرگزاری کار ایران

تقدیر کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا از میزبانی شایسته مسئولان منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۶۲

لوح سپاس کنفدراسیون آسیا برای تقدیر از میزبانی مطلوب سازمان منطقه آزاد کیش به دکتر آهنگران رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان منطقه آزاد کیش اهدا شد.

به گزارش ایلنا؛ مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال آسیا و اقیانوسیه ، انتخابی المپیک ناشنوایان، شامگاه پنجشنبه 20 خرداد در مرکز همایش های بین المللی جزیره برگزار و از همکاری خوب سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه موسسه ورزش و تقریحات سالم که زمینه معرفی کیفیت مطلوب این میزبانی درسطح آسیا فراهم کرد، تقدیر شد.

بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ، خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به نمایندگی از دکتر آهنگران رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان لوح تقدیر کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا را دریافت کرد.

در این مراسم دکتر علینژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، دکتر کریمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، پورگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، فرشادان رئیس کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و دبیر کل فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور عراق حضور داشتند.

بنا بر اعلام مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این مراسم ، وزارت ورزش به پاس تجلیل از زحمات ملی پوشان پاداش ویژه‌ای برای تیم فوتبال ناشنوایان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است با مرمت و بازسازی استادیوم فوتبال شماره دو مجموعه ورزشی المپیک کیش، این منطقه میزبانی شایسته ای از رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان 2022 خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز