خبرگزاری کار ایران

جذب کارشناس پرستاری و فوریت‌های پزشکی در بیمارستان کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۴۰

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از طریق آزمون جذب، هشت نفر کارشناس پرستاری و چهار نفر کارشناس فوریت های پزشکی استخدام می کند.

به گزارش ایلنا؛ آزمون جذب این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با هدف تکمیل کادر پرستاری، دوشنبه 24 خرداد ساعت ۱۱صبح در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند از امروز 18 خرداد برای نام نویسی به سایت بیمارستان کیش به آدرس kishhospitalfz.com مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم در قسمت خدمات الکترونیک _دعوت به همکاری، در این آزمون شرکت کنند.

شرایط عمومی استخدام در این مجموعه، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سلامت جسمانی و روانی، عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محکومیت جزایی، عدم ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی از سوی آراء مراجع قضایی و ذیصلاح اعلام شده است.

داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند، همچنین گذراندن دوره خدمت یا داشتن کارت معافیت قانونی نیز الزامی است.

گفتنی است اصل مدرک تحصیلی مربوطه (پایان طرح – مدرک پرستاری و فوریت های پزشکی)، اصل کارت ملی و شناسنامه واصل کارت پایان خدمت به همراه یک قطعه عکس4×3، مدارک مورد نیاز برای استخدام می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز