خبرگزاری کار ایران

جزیره کیش سرشار از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی متخصص است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۵۱۵

جزیره کیش طی سالیان گذشته مدیران بسیاری به خود دیده است. فارغ از عملکرد آنان، طی این سال‌ها غالب مدیران و معاونان از شهرستان‌های مختلف و تهران انتخاب شده‌اند.

مرتضی بلوکی: جزیره کیش سرشار از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی متخصص است، اما به همان اندازه راه نرفته برای انجام خدمات در این منطقه وجود دارد، برای توسعه هر خطه باید از نیروهای توانمند آن استفاده شود، جوانان این جزیره همیشه آرزوی پوشیدن لباس خدمت در مسیر انقلاب دارند‌. آشنایی با محیط، دلسوزی برای پیشرفت منطقه خود، نفوذ کلام و اثربخشی بیشتر در حوزه اجرا، از جمله مزایای استفاده از نیروهای بومی است. انتخاب افراد بومی با توجه به حس تعلق و شناخت بیشتر از محیط، محاسن و بیشتری را برای شهر به همراه داشته و نقش موثری در کاهش بیکاری در جزیره دارد. با توانمند سازی نیروهای بومی و تربیت نیرو های متخصص می‌توان ظرفیت استفاده از نیروهای بومی در منطقه را افزایش داد و موجب کاهش آمار بیکاری و افزایش امید در میان جوانان شد.

در این بین مهندس شرفی، عضو شواری شهر وقت جزیره کیش که ارتباط خوب با مردم و سازمان منطقه آزاد کیش داشته به سمت مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش منصوب شده است.این انتصاب حرکت خوبی در انتصاب افراد بومی برای پیشرفت منطقه است. قطعا مهندس شرفی با آشنایی و اطلاعاتی که از منطقه دارد می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت پروژه‌ها را تسریع دهد. این انتخاب جای تقدیر ازدکتر آهنگران را دارد، امیدوارم از این قبیل انتصاب‌ها در جزیره کیش رواج یافته و شاهد حضور جوانان خلاق در این جزیره باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز