خبرگزاری کار ایران

عرضه صکوک خرید دین ۱۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۷۴

جزیره کیش منطقه آزاد پیشرو در استفاده از ظرفیت فرابورس برای تامین مالی طرح های عمرانی و توسعه است.

به گزارش ایلنا؛  در جلسه ای  با حضور حمیدرضا مومنی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،ناصرآخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران، سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، روح الله حسینی مقدم عضو شورای عالی بورس دوشنبه دهم خرداد،با صدور مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک خرید دین شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص) به ارزش یک هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران با نماد کیش۰۲۱۱ عرضه شد.

صکوک خرید دین شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با نرخ ۱۸ درصد، عمر ۲ سال و ۸ ماه و پرداخت‌های هر سه ماه یک بار از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه شده است. ضامن این اوراق، بانک ملت و عامل وصول شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش بوده و پذیره نویسی و بازارگردانی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه بانک ملت است.

این دومین بار است که شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش اقدام به تامین مالی از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه می کند. اولین صکوک این شرکت از نوع اوراق اجاره و به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال بوده که در آبان ماه ۱۳۹۸ منتشر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز