خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۴۰

فرارسیدن 27اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی فعالان حوزه ارتباطات در کشور به ویژه تلاش گران این عرصه در جزیره زیبای کیش فرخنده و خجسته باد.

به نام خداوند جان و جهان

فرارسیدن 27اردیبهشت روزجهانی ارتباطات وروابط عمومی بر تمامی فعالان حوزه ارتباطات در کشور به ویژه تلاش گران این عرصه درجزیره زیبای کیش فرخنده وخجسته باد.

اطلاع یابی، اطلاع سازی و اطلاع رسانی ، طرح دیدگاه های مختلف، معرفی دستاوردهای سازمان ها و نهادها به جامعه و همچنین ایجاد ارتباط موثر مسئولان با مخاطبان مرهون تلاش فعلان عرصه ارتباطات است که با تدبیر، امید و روشنگری در جامعه نقش آفرینی می کنند .

کارکنان روابط عمومی ها رهروان سخت کوش مسیر اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی هستند که هنرمندانه دانش و مهارت خویش را برای  فراهم کردن فضایی سالم درعرصه اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات اثر بخش بین مردم و سازمان خود بکارمی گیرند .

از این رو با تبریک  27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات از تلاش های موثر روابط عمومی های سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت های تابعه ، ادارات ،سازمان ها ، نهادها و شرکت های بخش خصوصی که با ارتقاء عملکرد سازمان خود موجب رشد و توسعه جزیره کیش می شوند تقدیر و تشکر می نمایم. 

امید است، به مدد لطف یزدان همواره در این مسیر ارزشمند خدمت رسانی موفق و پیروز باشید.

                                                                        جعفر آهنگران

                                        رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز