خبرگزاری کار ایران

کشف 73 هزار لیتر سوخت قاچاق از لنج های صیادی در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۷۶

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف پنج فروند لنج صیادی و کشف 73 هزار لیتر سوخت قاچاق خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پایگاه دریابانی کیش در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل نوار مرزی به پنج فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران دریابانی در بازرسی از این شناورها موفق به کشف 73 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 25 خدمه و اعزام آنان به دستگاه قضائی شدند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: در واقع قاچاقچیان، سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی بیشتر به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند.

این مقام انتظامی همچنین از کشف و ضبط محموله کالای قاچاق میلیاردی در کیش خبر داد و افزود: دو فروند شناور که قصد خارج کردن تمرهندی به صورت قاچاق را داشتند با هوشیاری ماموران پایگاه دریابانی توقیف و در این راستا 41 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند و برابر برآورد انجام شده ارزش ریالی این کالای قاچاق بیش از 9 میلیارد بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت و کالا، تصریح کرد: یکی از رسالت های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و دریابانان پایگاه دریابانی کیش با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز