خبرگزاری کار ایران

آهنگران قطعا در کیش موفق خواهد شد/ اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع فود هال هشتگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۷۵

مدیر مجتمع فود هال هشتگ مسافران و گردشگران به جزیره کیش درخواست کرد قبل از سفر به جزیره کیش در خصوص انتخاب رستوران و مناطق تفریحی تحقیق کنند.

 پژمان خوشنویسان مدیریت مجتمع فود هال هشتگ جزیره کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: کسب و کار صنف ما بستگی به حضور گردشگران دارد. متاسفانه شیوع کرونا باعث  افت  کسب کار در همه صنوف شده است. البته جزیره کیش نسبت به مناطق دیگر کشور وضعیت بهتری دارد و این مهم توانست تا حدودی کسب و کار ها در جزیره کیش بتوانند روی پای خود بایستند.

خوشنویسان در ادامه گفت: در برخی مواقع با کمبود مواد اولیه و حتی  عدم تامین مواد اولیه مانند روغن مواجه هستیم. یکی دیگر از مشکلات این صنف نوسانات قیمت مواد اولیه است که به دلیل گرانی یک جنس با کمبود آن مواجه می‌شویم و برای تهیه کردنش باید با قیمت های بالاتر اقدام کنیم.

وی از مسافران و گردشگران به جزیره کیش  درخواست کرد قبل از سفر به جزیره کیش در خصوص  انتخاب رستوران و مناطق تفریحی تحقیق کنند و به توصیه برخی از  تاکسی‌رانان توجه نکنند. چرا که معتقدم مردم و مشتریان حق دارند رستوران خود را نحوه دلخواه خودشان انتخاب کنن و به هیچ عنوان فریب حرفهای دلالان و سو استفاده کنندگان قرار نگیرن چرا که برخی از رانندگان تاکسی بابت اوردن مشتری از رستوران داران تریپ دریافت میکنند خوب این هزینه تریپ از جیب مسافر خرج خواهد شد و در نتیجه اکثر مسافرانی که فریب این دسته از افراد سود جو را میخورند فاکتورهای سنگین پرداخت میکنند که این نان هرگز نمی تواند حلال باشد.

وی با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به شناختی که از آقای آهنگران داریم و عملکرد ایشان در این مدت کم را شاهد هستیم قطعا ایشان با کمک‌معاونین و مدیران متعهد در سازمان حتما موفق خواهند شد .

وی با اشاره به اعمال پروتکل بهداشتی در فود هال هشتگ کیش گفت: برای رفاه حال مشتریان در شرایط کرونایی تعداد میزهای پذیرایی به نصف کاهش یافته و سعی شده از فضای باز استفاده شود. خوشبختانه میزان رضات مشتریان از این مجمع زیاد بوده است.

وی اظهار کرد: مجتمع فود هال هشتگ در مجموعه گنجینه ۲ پشت خانه گستر در طبقه دوم گنجینه قرار دارد. این فود هال دارای تراس و دارای چهار بخش است با 80 پرسنل از سال 94 تاسیس و در روزهای کرونایی با رعایت روتکل بهداشتی آماده پذیرایی از مسافران است فود هال هشتک آشنای کیش در جزیره کیش هیچ شعبه ای ندارد فوت هال هشتک کیش شکر خدا جایگاه خوب و ویژه ای در بین کیشوندان و همینطور گردشگران عزیز دارد .

 وی ادامه داد: بنده به شخص ضمن احترام برای همه همکارانم در این صنف که میدانم با چه مشکلاتی به کار مشغول هستند رقابت سالم و به دور از تخریب و جو سازی های منفی  می‌دانم امروز فود هال هشتک کیش به لطف خدا و کار و تلاش همه پرسنل با ارائه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی فرنگی فست فود  در محیطی دلنشین و بیاد ماندنی با پرسنلی متعهد و تکریم از مشتریان در اکثر نقاط کشور شناخته شده است فود  هال هشتک کیش تمام تلاش و کوشش خود را برای رضایت بیشتر مشتریان خود بکار خواهد بست نظرات و انتقادات سازنده مشتریان عزیز را به دیده منت می پذیرد.

وی افزود :جا دارد از دکتر اخوندی و همینطور معاونتهای محترم اقتصادی، گردشگری ،معاونت فرهنگی اجتماعی روابط عمومی کیش شرکت عمران و خدمات جناب اقای مهندس علی عرب اقای مهندس طیبی ، نیروی زحمت کش انتظامی زحمت کشان دلسوز بهداشت ستاد ملی کرونا و اماکن جزیره کیش نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم. فود هال هشتک کیش را فقط  در مجتمع گنجینه ۲ خواهید دید..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز