خبرگزاری کار ایران

برپایی هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۱۲

هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور در سه رشته تحقیق، ترتیل و حفظ کل، با حضور داوران ملی و بین المللی قرآن در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ در پی برگزاری موفق چندین دوره مسابقات قران و اذان در  منطقه آزاد کیش به ویژه مسابقات امسال که به دلیل نوآوری در روند برگزاری رقابت ها در فضای مجازی ، تولید محتوای فاخرو کاربردی با استفاده ازاساتید حوزه های قرآنی و تقویت زمینه ارتقاء توانمندی های شرکت کنندگان ازسطح بسیار خوبی برخوردار بود ، جزیره کیش به عنوان میزبان مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور انتخاب شد.

سعید یکه دهقان رئیس مرکز فعالیت های قرآنی معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان در خصوص زمان برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور گفت: این مسابقات سه شنبه 21 اردیبهشت (28 رمضان) از ساعت 9 صبح در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی جزیره آغاز می شود. 

وی با بیان اینکه  برگزاری مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی خواهد بود گفت: ازهریک از مناطق آزاد هفتگانه کشور  6 شرکت کننده داریم که در مجموع 42 نفر آقا و خانم از این مناطق آزاد در مسابقات قرآن شرکت می کنند. 

به گفته دهقان رقابت در رشته های تحقیق و ترتیل به صورت آف لاین و با استفاده از فیلم های ضبط شده و در رشته حفظ کل به صورت تماس تصویری می باشد. داوران و اساتید برجسته ملی و بین المللی  نیز برای داوری این مسابقات درجزیره کیش حضور خواهند داشت. 

گفتنی است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز 22 اردیبهشت (29 رمضان) در محل سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش برپا می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز