خبرگزاری کار ایران

تاکید مشاور رییس جمهور بر تسریع ساخت پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۱۶

حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سفر به جزیره کیش بر تسریع ساخت و بهره برداری از پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ حمید رضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد که برای بازدید از روند توسعه طرح های عمرانی منطقه آزا د کیش ظهر امروز  چهارشنبه ١٥اردیبهشت وارد جزیره کیش شد دربازدید از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش ، از نزدیک در جریان ساخت بخش های مختلف این پایانه قرارگرفت. 

وی اتمام طرح های نیمه تمام به ویژه طرح های زیرساختی را از اولویت مناطق آزاد و جزیره کیش برشمرد و بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند ساخت این پایانه تاکید کرد.

علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در ا ین بازدید با بیان اینکه حسب دستور دبیر شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر تسریع اجرای طرح پایانه فرودگاه کیش ، جبهه های کاری افزایش یافته گفت: با تزریق منابع مالی مورد نیاز و تامین تجهیزات فرودگاهی یا سیستم های تاسیساتی الکتریکال و مکانیکال و همچنین تکمیل فعالیت های ابنیه و محوطه سازی ها تلاش می کنیم در مدت زمان کوتاه تری شاهد بهره برداری از پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش باشیم .

لازم به ذکر است با بهره برداری از این پایانه جدید ظرفیت پذیرش مسافر سالانه در جزیره کیش از یک و میلیون و هشتصد گردشگر به بیش از شش میلیون گردشگر در سال افزایش می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز