خبرگزاری کار ایران

ایستادن ایران بر قله‌های افتخار از زحمات معلمان سرچشمه می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۹۲

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ایستادن ایران اسلامی بر قله های افتخار از زحمات معلمان سرچشمه می گیرد.

به گزارش ایلنا؛ سرهنگ " فرج نظری" در دیدار با رئیس آموزش و پرورش ضمن تبریک روز معلم با اشاره به جایگاه و مقام معلم در جامعه، بیان داشت: امروز ایستادن ایران اسلامی بر قله های افتخار از زحمات معلمان سرچشمه می گیرد و معلمان با تولید و انتقال علم بستر ساز رشد و تعالی جامعه اند.

وی گفت: کسانی که در حوزه های مختلف کشور خدمت می کنند،همان دانش آموزان دیروز هستند که از خوشه های علم معلمان بهره مند شده و ثمره تلاش معلمان دلسوز هستند.

وی با تاکید بر اینکه معلمان پیشگامان تولید امنیت جوامع انسانی هستند و به تحقیق میان امنیت و نظم اجتماعی و تعلیم و تربیت رابطه ای عمیق وجود دارد، ادامه می دهد؛ جایگاه موثر تعلیم و تربیت در تاریخ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران وظیفه همگان را نسبت به پاسداشت شأن و شرافت معلمان و استادان این مرز و بوم صدچندان می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطر نشان کرد: معلمان؛ فرهیختگانی هستند که، دولت معلمی و کرسی استادی را به هر جاه و منزلت دیگری ترجیح داده اند و نیاز انقلاب، نظام و میهن عزیز اسلامی به ایمان و مقاومت برخاسته از دانش و بینش را در یافته اند.

" پرویز حیدری" رئیس اداره آموزش و پرورش جزیره کیش نیز در این جلسه با قدردانی از مجموعه فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، گفت: امنیتی که هم اکنون در جزیره کیش از آن بهره مند هستیم نتیجه تلاش و اقدامات مؤثر پلیس می باشد.

وی با بیان اینکه ریشه ناهنجاری ها به تربیت و آموزش بستگی دارد، افزود: آموزش و پرورش آمادگی دارد تا با همکاری پلیس در راستای آشنایی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانش آموزان که آینده سازان کشور اسلامی می باشند، برنامه های خود را اجرا کند.

رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش در پایان به برگزاری جلسه های آموزش همگانی توسط کارشناسان پلیس اشاره کرد و گفت: این جلسات آموزشی باعث آرامش روانی اولیاء و دانش آموزان می شود و آینده جامعه را از آسیب های اجتماعی واکسینه می کند.

ایستادن ایران بر قله‌های افتخار از زحمات معلمان سرچشمه می‌گیرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز