خبرگزاری کار ایران

ابراز رضایت سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان از روند آماده سازی امکانات ورزشی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۲۳

دراگان اسکوچیچ در بازدید از روند توسعه امکانات مجموعه ورزشی المپیک کیش، شرایط را برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در این جزیره مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان که صبح امروز شنبه 11اردیبهشت برای بررسی شرایط برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در جزیره کیش وارد این جزیره شد از روند توسعه امکانات زمین های چمن مجموعه ورزشی المپیک کیش بازدید کرد.

اسکوچیچ از روند توسعه امکانات زمین های چمن کیش ابراز رضایت کرد و گفت: درحال حاضر شرایط نسبت به قبل خیلی بهترشده  اما باید امکانات این مجموعه بهبود بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه این زیرساخت ها به خوبی آماده شده است یادآور شد: برای ما مهم ترین مسئله زمین و نور ورزشگاه است. انتظار می رود در مدت زمان باقی مانده زمین چمن نیز بهتر از وضعیت فعلی آماده‌سازی شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: وی با بیان اینکه هم اکنون مسابقات کمی دشوارترشده است، اظهار داشت: معتقدم که تیم خوبی داریم. به آینده تیم ملی فوتبال برای کسب نتایج بهتر در مسابقه های جام جهانی خوشبین هستم.

اسکوچیچ افزود: از هواداران می خواهم به تمام اعضا و بازیکنان اطمینان داشته باشند، ما توان رفتن به جام جهانی را داریم و این جو خوب را باید ایجاد کرد چون تیم بسیار خوبی داریم و هواداران باید به تیم خود اعتماد کنند.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال همچنین درخصوص امکانات جزیره کیش برای میزبانی از اردوهای تیم های ملی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی کیش درزمستان وامکانات خوب هتل ها و مراکز اقامتی ،جزیره کیش انتخاب خوبی برای برگزاری اردوی تیم های مختلف ورزشی است.

رییس هیات فوتبال جزیره کیش نیز درحاشیه این دیدار گفت: بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه استادیوم و ساختمان هیات فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای ورودی‌ها و خروجی‌ها از جمله مواردی است که با تخصیص اعتبارات لازم از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برای حضور تیم ملی در این جزیره اجرا شده است.

محمود پازوکی با بیان اینکه تکمیل برخی موارد نیز در دست اقدام است افزود: در صورت اعلام سرمربی تیم ملی، امکانات مورد نیاز وی برای میزبانی شایسته تر از تیم ملی در این جزیره با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش فراهم خواهد شد.

لازم به ذکراست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در ماه گذشته ۱۵ میلیارد ریال برای میزبانی از سه رویداد ملی و بین المللی در این جزیره شامل اردوی تیم ملی فوتبال، اردوی آمادگی فوتبال پنج نفره و مسابقه دوستانه این تیم با تیم روسیه و مسابقات انتخابی پارالمپیک فوتبال و بسکتبال ناشنوایان آسیا هزینه کرده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان از چهارم تا دهم  خرداد در کیش اردو می زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز