خبرگزاری کار ایران

کیش آماده میزبانی تیم ملی فوتبال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۷۳

جزیره کیش با ترمیم و بازسازی امکانات استادیوم ورزشی و زمین چمن برای میزبانی از تیم ملی فوتبال کشورمان آماده می شود.

به گزارش ایلنا؛ عزیزاله فرضی پور مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به تاکید جعفرآهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص تشکیل یک کمیته جهت پیگیری و آماده سازی شرایط برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال کشورمان درجزیره کیش از ترمیم و بازسازی امکانات استادیوم ورزشی و زمین چمن مجموعه المپیک خبر داد و گفت: تیم ملی کشورمان از 4 تا 10 خرداد درکیش اردو می زنند و براساس دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش  تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از تیم ملی کشورمان در جزیره کیش درنظر گرفته شده و فعالیت های ترمیم و بهسازی درحال اجرا است.

  محمود پازوکی رییس هیات فوتبال کیش نیز ، باتاکید بر اهتمام جدی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در حمایت از  تیم ملی برای حضورموفق در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:پس از حضور مسئولان فدراسیون، مواردی که نیاز به ترمیم، تغییر یا بازسازی داشت در دستور کارقرارگرفت تا در زمان حضور تیم ملی در جزیر کیش، تمامی شرایط مهیا شود.

وی افزود: بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیئت فوتبال، تعویض و بازسازی تابلو‌های تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها از جمله تابلو‌های رختکن‌ها و سرویس بهداشتی از جمله مواردی است که با تخصیص اعتبارات لازم از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش  اجرا می شود.

پازوکی با اشاره به اینکه رختکن‌ها آماده شده است و سرویس‌های بهداشتی و دوش ها و رختکن‌ها نیز کامل شده اند، گفت: نیمکت‌های ذخیره در حال بازسازی و تمام صندلی‌های خریداری شده و در حال تعویض است.

رییس هیات فوتبال کیش گفت: پس از بررسی نور‌های استادیوم مشکلات آنها برطرف شده و پرژکتور‌های آن سفارش داده شده است.

پازوکی با اشاره به اینکه تور‌های دروازه ها خریداری شده است ، گفت: گروه متخصص چمن برای استقرار در محل استادیوم برای تکمیل و آماده سازی زمین در جزیره مستقر می‌شوند تا اقدامات نهایی در خصوص زمین چمن مناسب انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز