خبرگزاری کار ایران

بررسی زمینه همکاری‌های مشترک با پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۴۲

مدیر امور اجتماعی ، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران بر تقویت برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در منطقه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیر امور اجتماعی، بهداشت و درمان به همراه روسای اداره امور اجتماعی، نهادهای مدنی و اجرایی این سازمان و اداره بهزیستی پنجشنبه 21 بهمن در بازدید از بخش های مختلف پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران ، زمینه های همکاری مشترک درجزیره کیش را بررسی کردند.

بهمن شیردل مدیر امور اجتماعی ، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید با ابراز خشنودی از پیشرفت فعالیت های این دانشگاه در حوزه های داخلی و بین المللی ، آن را نقطه عطفی در پیشرفت آموزش علوم و فنون پزشکی و سلامت منطقه دانست و در خصوص زمینه های همکاری مشترک این دانشگاه باسازمان منطقه آزاد کیش  به ویژه برگزاری کارگاه های آموزشی به تبادل نظر پرداختند.

 بازدید از کارگاه آموزشی اتیسم که با همکاری اساتید مجرب این دانشگاه و انجمن آوای اتیسم کیش با هدف ارائه رهنمودها وراهکارهای موثر برای خانواده های دارای فرزند اتیسم درجهت ارتقاء کیفیت آموزش این کودکان در حال برگزاری بود بخش دیگری از این برنامه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز