خبرگزاری کار ایران

ضرورت هوشمندی در انتخاب بسته‌های تشویقی/ «بسته خوش آمد سیمکارت دائمی همراه اول»، بسته‌ای جذاب و قابل تامل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۰۱۶

سال‌ها قبل از خصوصی سازی تلفن همراه در کشور، به دلیل انحصار دولت در ارائه خدمات و شبکه موبایل، مشتری مداری و تحویل گرفتن مشتری در کار نبود و شرکت ارتباطات سیار ایران حتی برخی خدمات ابتدایی نسل دوم تلفن همراه مانند پیامک را نیز ارائه نمی‌کرد اما با خصوصی‌سازی و حاکم شدن فضای رقابتی، اوضاع کم کم تغییر کرد.

به گزارش ایلنا،در بین مزایایی که بازار رقابتی موبایل در کشور برای مشترکان به همراه آورده است، یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها، طرح‌های تشویقی است و به نظر می رسد در فضای رقابتی، اپراتورها بسته های باورنکردنی و شگفت انگیزی را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

بسته های تخفیفی و طرح های تشویقی ضمن اینکه برای مشترکان، مزیت اقتصادی بودن استفاده از موبایل را به همراه دارند، می توانند با ترغیب بیشتر کاربران به استفاده از خدمات تلفن همراه شود. انتخاب دقیق و با آگاهی، با خبر بودن از مزایا و معایب و نیازسنجی درست، اصولی است که باید برای انتخاب یک بسته تشویقی از آنها استفاده کنیم.

ممکن است این پرسش به دهن متبادر شود که طرح‌های تشویقی همراه اول و جوایز آن چه چیزهایی هستند؟ هر اپراتوری طرح‌ها و تعرفه‌هایی دارد که زمان خاصی ندارد و شما در صورت واجد شرایط بودن، می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه «بسته خوش آمد سیمکارت دائمی همراه اول» را بررسی می‌کنیم. در فضای رقابتی میان اپراتورهای تلفن همراه، این بسته دارای ویژگی‌ها خاص و جذابی است.

متقاضیان سیم کارت دائمی همراه اول می توانند با مراجعه به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید سیم کارت دائمی با بسته های خوش آمد زیر کنند:

30  گیگابایت اینترنت هدیه به مدت یک ماه (ویژه دائمی‌ها)

این بسته بصورت خودکار درزمان فعالسازی سیم کارت فعال می‌شود. مهلت زمانی استفاده از بسته هدیه اینترنت 30 روز است. همچنین امکان فعالسازی همزمان کلیه بسته های اینترنت با این بسته وجود دارد.

مکالمه با تعرفه نیم‌بها به مدت 6 ماه (ویژه دائمی‌ها)

در این طرح، از زمان فعالسازی سیم کارت تا شش ماه (180 روز) بعد، نرخ مکالمه درون شبکه و ثابت به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. امکان فعالسازی همزمان این طرح با بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد. همچنین امکان فعالسازی طرح 399 و 299 همزمان با این طرح ممکن نیست.

ماهانه 100 عدد پیامک (انگلیسی و فارسی) هدیه به مدت 6 ماه (ویژه دائمی‌ها)

این بسته به صورت خودکار در 6 ماه متوالی و همزمان با فعالسازی سیم کارت، فعال می شود و  امکان فعالسازی همزمان این بسته با بسته پیامک همراهی و یا سایر بسته های پیامک و ترکیبی وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز