خبرگزاری کار ایران

نظارت گسترده بر روند فعالیت اماکن عمومی تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۹۲

کارشناسان بهداشت محیط از دو هزار و 424 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی کیش بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز پیک چهارم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور گفت: بازرسان بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال از 2هزار و 424 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی بازدید کردند.

رضانیا تصریح کرد: از این تعداد 6 مرکز متخلف به دادگاه معرفی و 4 مرکز پلمپ شده است.

وی اظهار داشت: 1هزار و 665 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت جمع آوری و معدوم شده است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: صدور 927 کارت بهداشتی، 41مورد صلاحیت بهداشتی،23 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، بررسی یک مورد آلودگی ناشی از فاضلاب و یک مورد بررسی آلودگی ناشی از زباله،20 مورد نمونه برداری از نان،آموزش پروتکل های بهداشتی و نظارت بر نحوه اجرای آن توسط صنوف،  از جمله فعالیت های مهم بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال بود.

رضانیا خاطر نشان کرد: دریافت و رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق تلفن های 44423311، 09347690199 و سامانه 190 فراهم شده است و شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه روش تلفنی، کتبی و حضوری مورد بررسی قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز