خبرگزاری کار ایران

جلسه درون بخشی ستاد نوروزی در مرکز توسعه سلامت کیش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۲۸

با راه اندازی تیم‌های ویژه نظارتی در ایام نوروز، از اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی در کیش به صورت مستمر بازرسی می شود

 به گزارش ایلنا ،در این جلسه که به ریاست دکتر رضانیا و  حضور کارشناسان ستادی برگزار شد رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت :  از کلیه همکاران پرتلاش که در یک سال گذشته با تمام توان و با وجود سختی های فراوان برای مقابله با کرونا زحمت کشیده اند سپاسگزارم  و امیدوارم شروع سال جدید برای کلیه مردم عزیز و کیشوندان محترم پر از خیر و یرکتی و سلامت باشد.

دکتر رضانیا بیان کرد: با شروع  طرح ستاد نوروزی از 25 اسفند 99الی 15فروردین 1400، تیم های نظارتی بازدید های منسجم و نظارتی خود را شروع می کنند .

وی در خصوص فعالیت مرکز توسعه سلامت کیش در ایام نوروز گفت: تمامی بخش ها و واحدهای مرکز توسعه سلامت کیش، به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت فعال هستند و برنامه ریزی های لازم را جهت ارائه خدمات به کیشوندان و مهمانان نوروزی در دستور کار خود قرارداده اند.

وی افزود : با راه اندازی تیمهای ویژه نظارتی در ایام نوروز، از اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی به صورت مستمر بازرسی می شودو برنامه بازرسی به صورت مستمر در روزهای تعطیل نیز انجام می گردد.

دکتر رضانیا گفت : رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  شامل :زدن ماسک ،رعایت بهداشت فردی و رعایت فاصله گزاری اجتماعی، استفاده از دستکش و کلاه و روپوش، دارا بودن کارت تندرستی و رعایت بهداشت عمومی و بهسازی محل از مهمترین نکات بهداشتی است که بازرسان بهداشتی به آن اهمیت می دهند

 دکتر رضانیا افزود: ساعت کاری مرکز سلامت جامع خدمات بوعلی در ایام تعطیل 8 صبح تا  13 و بعد از ظهر از ساعت 17 و سی دقیقه تا ساعت 20و 30 است. در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و سی دقیقه تا 14 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت  17 و سی دقیقه تا 20 و سی است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص ساعات کاری پایگاه های صدف و سحر نیز گفت :هر دو  پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل 8 صبح تا  13 و در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت 7 و سی دقیقه تا 14فعال خواهد بود.

وی در خصوص ساعت کاری  مرکز منتخب کوید نیز گفت: درمانگاه کووید مرکز توسعه سلامت کیش در کلیه روزهای هفته و ایام تعطیل و غیر تعطیل فعال و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشد.

وی ازلزوم آمادگی واحدها جهت تهیه ملزومات مورد نیاز در این ایام خبر داد و عنوان کرد : پیگیری نظام مراقبت بیماریها توسط واحد بیماریها،-تهیه داررو برای داروخانه مرکز ،مکاتبه با داروخانه های سطح شهر برای دپوی دارو،اعلام حضور پزشکان و دندانپزشکان بخش خصوصی در ایام نوروز به ستاد نوروزی و...در حال پیگیری است.

تهیه توصیه های  دارویی، توصیه های بهداشتی در حوزه کرونا ،بهداشت سفر ، تغذیه و...و ارایه به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش جهت تهیه وتوزیع ،واطلاع رسانی شماره های پیگیری شکایات بهداشتی جهت اطلاع عموم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز