خبرگزاری کار ایران

اگر توانمندی های خود را تقویت کنیم مطمئنا همه ما می توانیم برکات انقلاب باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۲۴۳

هرچند مدیران دولت ها با سلیقه های مختلفی بر سر کار آمده اند اما کسانی باید بر سر انقلاب مقدس اسلامی بیایند که این انقلاب شریف و مقدس را درک کرده باشند

 به گزارش ایلنا به نقل از نجوا خبر مرتضی بلوکی، فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت:

اخیرا غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش در مصاحبه ای شایسته سالاری را از برکات مهم انقلاب اسلامی دانسته و گفته بود:

“خود را به‌عنوان فردی که هیچ پشتوانه سیاسی و مالی نداشتم و آدمی معمولی و زاده شهر کوچک نیشابور بودم توانستم نماینده مجلس شورای اسلامی ‌شوم و این اتفاق ساده‌ای نیست.” این مصاحبه با شیطنت رسانه ای با تیتر خود را از برکات انقلاب می دانم انتشار یافت، اما این حقیقت را که یک روستازاده و کشاورز زاده توانسته با درس خواندن خود را به جایگاه های بالای کشور برساند به خوبی نمایان کرد و کم نیستند امثال مظفری ها که در سایه این نظام مقدس جمهوری اسلامی در رده مدیران کشوری جای گرفته اند.

یادمان نمی رود در همین ۴۰ سال پیش پزشکان و پرستاران هندی در کشور مشغول طبابت بودند حال آنکه امروز نخبگان ما از دل شهرستان ها برآمده اند و اغلب جوانان ما در شهرستان های دور افتاده حتی از تحصیلات عالیه برخوردارند، کسانی که از خانواده کارگری به پاخواسته اند و حالا به عنوان مهندسان و پزشکان حاذق این مرز و بوم فعال اند. برکات انقلاب همین مظفری های نوعی هستند که بدون پشتوانه خان بازی و اربابی و سرمایه گذاری به جمع مدیران و مسئولان و نمایندگان مردم رسیده اند.

کسانی باید خود را متعلق به برکت انقلاب بدانند که از این نعمت بهره برده اند نه کسانی که بی هیچ توانایی و استعداد و تلاشی صرفا به دلیل انتساب به دربار در زمان سابق خود را جزو مدیران ارشد دولتی می دانستند همان گونه که الان نیز آقازاده های بدون هیچ توانمندی و با وابستگی به آقازادگی خود، پست اشغال می کنند اینها هرگز نمی توانند خود را برکت انقلابی بدانند که از اساس با این مقوله مخالف بود. برکات انقلاب کسانی هستند که هیچ توان مالی و لابی گری و ارتباطی در این انقلاب نداشتند ولی یک مدیر خود ساخته شده اند.

سفره انقلاب متعلق به همه ایرانی هاست و ناعدالتی در سهیم شدن در این سفره ایرادی است که باید برطرف شود اما کسی خود را برکت این سفره می داند که از این انقلاب نانی خورده و باید الان درقبال این نان به مردم خدمت کند. کم نیستند افرادی که پس از تحصیلات عالیه در داخل یا خارج از کشور به خدمت در این مرز و بوم مشغولند. مدعیان دروغین که هیچ وابستگی به این انقلاب ندارند و صرفا به واسطه لابی گری و آقازادگی خود را سهمی از انقلاب می دانند، حق هیچگونه ادعایی ندارند. تاریخ به راستی بیانگر حقیقت دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است. منطقه آزاد کیش به عنوان نمونه در قیاس با زمان طاغوت به چه رشد و پیشرفتی رسیده است.

هرچند مدیران دولت ها با سلیقه های مختلفی بر سر کار آمده اند اما کسانی باید بر سر انقلاب مقدس اسلامی بیایند که این انقلاب شریف و مقدس را درک کرده باشند، حاج قاسم سلیمانی را دیده ایم که زندگی خود را سراسر وقف انقلاب کرد و از برکات واقعی انقلاب بودند. شهید طهرانی مقدم، شهید فخری زاده، شهید رضائی، شهید شهریاری و امثالهم از نخبگان و دانشمندان بزرگ هسته ای ما که دشمنان نیز از قدرت علمی شان ترسیدند، اهل روستاها و شهرستان های دوری بودند که توانستند ایران را به چهارمین قدرت موشکی بدل کنند. اینان نمونه بارزی از برکات واقعی انقلاب هستند که نمی توان از آن ها غافل شد. نسل جدید برای شناخت انقلاب باید صفحات تاریخ در زمان طاغوت را ورق بزنند به ویژه وضعیت روستاها و مناطق محروم آن دوران را بخوانند تا بتوانند با شرایط فعلی مقایسه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز