خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح‌های بزرگ حاصل هم‌افزایی بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۶۳

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مشارکت بخش خصوصی توانمند و مجرب در تصمیم گیری های سازمان را راه گشای اجرای طرح های بزرگ این منطقه عنوان کرد

به گزارش ایلنا؛ غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه سه شنبه 28 بهمن در مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش؛ ارائه پیشنهادات و ایده های نوآوارنه از سوی فعالان بخش خصوصی در تصمیم گیری های سازمان منطقه آزاد کیش را مهم و مثبت ارزیابی کرد.

مظفری با بیان این که مراکز گردشگری جزیره کیش قطب گردشگری کشور است اظهار داشت: بخش خصوصی به عنوان مشاور مجرب در کنار سازمان منطقه آزاد کیش در ارائه خدمات با کیفیت و حفظ برند کیش نقش موثری ایفا می کند.

به گفته مظفری با ارایه پیشنهادات و ایده های نوآورانه بخش خصوصی کیش می توانیم طرح های بزرگ گردشگری را در این منطقه اجرا کنیم.

وی با تاکید بر این که جزیره کیش از ویژگی های خاص و ظرفیت های قابل توجهی در حوزه های "اقتصادی، عمرانی،گردشگری، فرهنگی و هنری" برخوردار است افزود: سازمان منطقه آزاد کیش با ایجاد زیر ساخت های لازم و فراهم کردن شرایط ایده آل برای فعالان بخش خصوصی، از ارایه ایده های نو و طرح های بزرگ اقتصادی استقبال می کند.

غلامحسین مظفری طراحی و اجرای طرح های بزرگ بخش خصوصی کیش را به عنوان سرمایه اصلی کشور برشمرد و تصریح کرد: توسعه ساختار اداری سازمان منطقه آزاد کیش در کنار هم افزایی و همراهی بخش خصوصی موجب اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و گردشگری در این منطقه خواهد شد.

مظفری بهره گیری از تجارب بخش خصوصی در اصلاح شیوه نامه های منطقه آزاد کیش را یک اقدام ارزشمند در این منطقه عنوان کرد و گفت: هنر مجموعه بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش داشتن گوش شنوا و چشم بینا است تا تمام موضوعات و مشکلات پیش رو شناسایی و برای برطرف کردن آن راه کارهای جدید ارائه کند.

وی اظهار داشت: نتیجه هم افزایی و هم فکری بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش و استفاده از فرصت های ایجاد شده در این منطقه توسعه و پیشرفت جزیره کیش است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به این که طرح ساماندهی سواحل کیش در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش قرار گرفته است ارائه پیشنهادات بخش خصوصی راه گشای این طرح مهم و ارزشمند خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: برای اجرای طرح های نوآورانه هیچ محدودیتی وجود ندارد و با طراحی کاربری ها می توانیم برای توسعه صنعت گردشگری این منطقه کمک کنیم و بهترین خدمات را به گردشگران ارایه دهیم.

غلامحسین مظفری بر ضرورت تشکیل کمیته ای در حوزه بصری و معماری جزیره کیش اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرای یک طرح ماندگار و با کیفیت در محور امیر کبیر مسابقه ای برگزار شد و تعداد ۶۰ شرکت توانمند و متخصص از سطح کشور شرکت کردند و نتیجه نهایی آن ارائه یک طرح ایده آل برای این منطقه بود.

مظفری با بیان این که از طرح های نوآورانه در جزیره کیش استقبال می کنیم گفت: جزیره کیش موضوعات بی شماری برای اجرای طرح های نو دارد و ایده ماشه نیز از جمله طرح هایی است که توسط تیم های متخصص طراحی و با مشارکت 13 گروه از معماران کشور در مسابقه ایده ماشه اجرایی شد.

وی همچنین بندر آفتاب را یکی از ظرفیت های ارزشمند برای توسعه و رشد این منطقه عنوان کرد و افزود: در این بندر می توان طرح های زیادی در حوزه های صنعتی، خدماتی و عمرانی طراحی کرد.

شایان ذکر است در این جلسه بخش خصوصی با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همراهی با سازمان منطقه آزاد کیش، توانمندی بخش خصوصی را ضامن قدرت و بقای این سازمان و رشد و توسعه منطقه عنوان کردند.

فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی کیش در این نشست برای تحقق تحولات بزرگ اقتصادی، عمرانی و گردشگری در منطقه آزاد کیش اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز