خبرگزاری کار ایران

زمان برگزاری چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۷۹۷

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از برگزاری این رویداد هنری با وقفه دو روزه خبر داد.

به گزارش ایلنا، به گفته ابراهیم حصاری دبیر این رویداد، پیش از این مقرر شده بود چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش از 28 بهمن تا یکم اسفند در جزیره کیش برگزار شود؛ اما بر اساس تصمیم دست اندر کاران و عوامل برگزاری، این جشنواره به 30 بهمن موکول شد و تا سوم اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

وی هدف از این تصمیم را هماهنگی بیشتر، فراهم کردن امکانات رفاهی بهتر و ارتقا سطح کیفیت داوری عنوان کرد و افزود: چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از پنجشنبه سی ام بهمن ساعت 18 پس از برپایی مراسم فرش قرمز با رعایت کامل مقررات بهداشتی در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی آغاز به کار می کند.
حصاری در تشریح نمایش فیلم های جشنواره گفت: آثار داخلی و بین المللی این رویداد، یکم و دوم اسفند صبح ها از ساعت 10:30 تا 12:30 و عصر از ساعت 17 تا 21 در سالن های ابن سینا و خوارزمی مرکز همایش های بین المللی به نمایش در می آید.
ابراهیم حصاری دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش بیان داشت: مراسم اختتامیه این رویداد نیز سوم اسفند از ساعت 17 تا 19 در سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.
گفتنی است برگزاری دو کارگاه ویژه فیلمسازان نیز از برنامه های جانبی این جشنواره می باشد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز