خبرگزاری کار ایران

اکران آثار جشنواره فیلم فجر در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۰۳۹

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از اکران فیلم های سی و نهمین دوره جشنواره فجر با رعایت کامل قوانین بهداشتی در جزیره خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید پورعلی پس از دیدار و گفت وگو با حسین انتظامی، معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در جزیره کیش داشتیم و مطالبه ساکنان جزیره این بود که اکران آثار استمرار داشته باشد.

وی افزود: به لطف خدا فیلم های سی و نهمین دوره این جشنواره در دهه فجر امسال درکیش به نمایش در خواهد آمد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، جشنواره امسال با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

رییس جشنواره اکران فیلم های فجر در کیش افزود: امسال، منتخبی از بهترین فیلم های بلند سینمایی حائز شرایط شرکت در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کیش به نمایش گذاشته خواهد شد.

سعید پور علی خاطر نشان کرد: جزییات بیشتر برگزاری این جشنواره در نشست خبری 11 بهمن با حضور اصحاب رسانه کیش اعلام و تبلیغات محیطی این رویداد با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش از ۱۴ بهمن، آغاز می شود.

گفتنی است جشنواره اکران فیلم های فجر امسال به همت مجموعه فرهنگی،هنری ورسانه ای آوای کیش در این جزیره مرجانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز