خبرگزاری کار ایران

زنگ خطر کرونا در کمین مناطق ابی رنگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۲۱۱

با توجه دو ماه اخر سال و حضور گردشکران به جزیره کیش مسولین می‌بایست در ورود تعداد پروازها به کیش با شرایط و امکانات فعلی فرودگاه کیش تصمیم گیری کنند.

پس از اطلاعیه ستاد ملی کرونا مبنی بر آغاز فعالیت فرهنگی گردشگری ورزشی اقتصادی در مناطق ابی رنگ شاهد حضور گردشگران در این مناطق علی الخصوص جنوب کشور هستیم. جزیره کیش در فصل پائیز و زمستان مملو از گردشگران سراسر کشور می شود.

فرودگاه بین اللملی کیش با پذیرش روزانه ۹۰ تا ۱۰۰ پرواز میزبان مسافرین کیش است. به این تعداد مسافرین دریای نیز از بنادر کیش   اضافه می شوند. همه پتانسیل موجود فرودگاهی در جزیره کیش در حال حاضر فرودگاه فعلی است و این فرودگاه گنجایش بیش از این را نخواهد داشت.

از ۱۶ نقطه کشور با ۱۵ ایرلاین مختلف پروازها به کیش انجام می پذیرد و ۸ الی ۹ هزار نفر روزانه در فرودگاه کیش تردد میکنن...با توجه به ظرفیت ۶۰ درصدی پرولزها و ۹۰ درصدی هتلها بنظر می رسد ستاد ملی کرونا برای ماهای اخر سال و افزایش گردشگر به مناطق ابی علی الخصوص جزیره کیش تدابیر بیشتری اتخاذ کند. وزارت راه. مدیران ایرلاینها بایستی نسبت به پرواز به موقع و کاهش  زمان تاخیر پرواز اهتمام داشته باشند.

در فرودگاه جزیره کیش با دو تاخیر در پرواز عملا شاهد شلوغی و ازدیام جمعیت خواهد شد و این زنگ خطری است برای شیوع مجدد کوید ۱۹..تاکید بر هر چه سریعتر به بهر برداری از خدمات فرودگاهی در کیش اکنون بخوبی لمس می شود.. حالا که گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش را مقصد سفر و گردشگری خود انتخاب نموده اند بی تردید می بایست پروژه فرودگاهی بزرگ کیش به نتیجه برسد.

 با توجه دو ماه اخر سال و حضور گردشکران به جزیره   کیش  مسولین می بایست در ورود تعداد پروازها به کیش با شرایط و امکانات فعلی فرودگاه کیش تصمیم گیری کنند

طبق نظر کارشناسان پذیرش بیش از ۱۰۰ سورت پرواز در شرایط موجود و امکانات فرودگاهی فعلی امکان پذیر نخواهد بود و این امر باعث بروز مشکلات عدیده ای برای گردشگران و مسولین سازمان منطقه ازاد کیش خواهد شد.

زنگ خطر کرونا در کمین مناطق ابی رنگ

مرتضی بلوکی کارشناس رسانه 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز