خبرگزاری کار ایران

پنج روزتا پایان مهلت ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۹۰۲

فعالان اقتصادی کیش تا 20 دی فرصت دارند اطلاعات انبار ها و مراکز نگهداری کالا را در سامانه جامع انبار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ثبت کنند.

به گزارش ایلنا؛ پیرو مصوبه بیست و نهمین جلسه بررسی برنامه‌های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری،صنعتی و ویژه اقتصادی، و راه ‌اندازی سامانه انبارها، با هدف کنترل دقیق گردش کالا در کشور و همچنین شفاف‌سازی فعالیت های این حوزه، وارد کنندگان و مراکز خرید فروش و نگهداری عمده کالا در جزیره کیش تا بیستم دی اطلاعات انبارهای خود را در سامانه WMS.FREEZONES.IR ثبت کنند.

بر اساس این گزارش با توجه به اطلاع رسانی گسترده و صدور ابلاغیه‌های متعدد در این خصوص، پس از پایان مهلت تعیین شده، واحدهایی که اطلاعات خود را در سامانه ثبت نکرده باشند با محدودیت‌هایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مواجه خواهند شد.

این برنامه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و اجرای قوانین مربوط به آن مصوب و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از سوی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و به تمامی مناطق ابلاغ شده است.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند فایل راهنمای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار از لینک زیر دریافت کنند.

راهنمای ثبت نام سامانه جامع انبار.pdf

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز