خبرگزاری کار ایران

از کیش تا کانادا با وعده روادید ویزاهای جعلی/ دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۴۳۴

فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری کلاهبرداران 40 میلیارد ریالی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی اصغرجمالی " در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده افرادی با نام دو شرکت تجاری برای صدور ویزای اقامت درکانادا و دریافت مبالغی از شهروندان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص گردید این اقدام متهمان کلاهبرداری است و با به کار بردن شگردهای خاص تحت عنوان متخصص در امور اخذ روادید کانادا و ارسال تصاویر ویزاهای جعلی به عنوان نمونه به متقاضیان، آنان را فریب داده و وجه زیادی دریافت می کردند.

علی اصغرجمالی افزود: متهمان با قراردادن تصویر روادید جعلی در صفحه فضای مجازی خود سعی در جذب مشتریان داشتند و پس از دریافت وجه به بهانه های مختلف سیر مراحل صدور را به تعویق انداخته و بعد از اعتراض متقاضیان مبنی بر طولانی شدن زمان تحویل روادید گاهاً با عدم پاسخ و تهدید مواجه می شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: با حمایت دستگاه قضایی و پیگیری 35 نفر شاکی هر دو متهم دستگیر که در بازرسی از محل حضور آنها اوراق جعلی کشف و  به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز