خبرگزاری کار ایران

دوران سربازی، بهترین فرصت برای خود سازی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۶۹۴

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: دوران سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست وافزود: کارکنان وظیفه، یکی از اصلی ترین و مهمترین ارکان در نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله می باشند.

سرگرد "  محمد زنگانه "  گفت: دوران سربازی فرصت مغتنمی است تا جوانان در عرصه‌های مختلف به پویایی برسند و با اندوخته‌های خود وارد جامعه شوند و هر یک در توسعه، رشد و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: خدمت سربازی سختی های خاص خود را دارد، اما در این دوره مسئولیت پذیری، وقت شناسی، سحرخیزی، بهداشت و ... را فرا می گیرد و جوان در این دوره در برابر ناملایمات زندگی صبر پیشه کردن را یاد می گیرد.

 این مقام مسئول نقش نظم و انضباط را در میزان موفقیت کارکنان وظیفه بسیار موثر و کلیدی دانست و افزود: یکی از مسائل کلیدی در زندگی هر انسانی، رعایت نظم و انضباط می باشد و بایستی سرلوحه زندگی هر فردی قرار گیرد. این نظم و انضباط در نیروهای مسلح نیز بایستی چندبرابر باشد تا بتوانیم بدور از هرج و مرج و بی نظمی و ناهماهنگی، از تمامی ماموریت ها سربلند بیرون بیاییم.

سرگرد زنگانه با تقدیر از زحمات شبانه روزی و خالصانه کارکنان وظیفه خاطر نشان کرد: دوران سربازی یکی از مقاطع مهم در طول زندگی می باشد که انتظار می رود سربازان عزیز از این فرصت به نحو احسن استفاده و به تقویت مولفه های لازم برای زندگی همچون صبر، گذشت و تحمل برای ورود به عرصه اجتماعی در خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز