خبرگزاری کار ایران

ساماندهی حمل و توزیع آب شرب تانکری در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۵۶

شیوه نامه ساماندهی فعالیت تانکرهای حمل و توزیع آب شرب در سازمان منطقه آزاد کیش تدوین شد.

به گزارش ایلنا؛  باتوجه به اینکه درکنار توزیع آب به بخش های مختلف جزیره کیش از طریق خط لوله و شبکه های توزیع ، تانکرهای مخصوص باهدف تامین آب برای مصارف صنعتی، آبیاری فضای سبز مجتمع های ساختمانی و هتل ها فعالیت می کنند، شیوه نامه ای با هدف مدیریت حمل و توزیع آب، کنترل قیمت حمل و همچنین اطمینان از کیفیت و بهداشت آب مصرفی حمل شده توسط تانکرها تدوین شده است.

بر اساس این شیوه نامه متقاضیان فعالیت درزمینه حمل و توزیع آب تانکری ، یاید مدارک و مستندات لازم را به همراه درخواست کتبی به مدیریت امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه کرده و پروانه بهره برداری و مجوز دریافت کنند.

کارشناسان نیز پیش از اعطای مجوز فعالیت، شرایط خودروی تانکری بهره برداران و الزامات بهداشتی را بررسی می کنند.

همچنین در روند فعالیت تانکرها و در صورت مشاهده یا گزارش هرگونه تخلف در عملیات آبگیری، حمل و توزیع، عدم رعایت الزامات بهداشتی و تخطی از قیمت های مصوب شده، فعالیت بهره بردار با مکاتبه رسمی از سوی سازمان متوقف، و روند تخلف در کارگروه مطرح وبررسی شده و نتیجه ظرف مدت 2 هفته اعلام می شود.

لازم به ذکر است بر اساس موضوع تخلف، ارسال اخطار، درج در پرونده و یا ارجاع به مراجع قانونی و یا ابطال مجوز مراحل مختلف رسیدگی به تخلفات در زمینه توزیع آب تانکری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز